Početna Novosti 3170 pregleda

Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V

Honda CR-V i Honda HR-V
Vidi galeriju 1/13
Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V

U Zagrebu smo među prvima imali priliku isprobati novu generaciju Honde CR-V. Popularni SUV nije rastao u dužinu no na stražnjim sjedalima sada nudi čak pet centimetara više mjesta za noge

Obujam prtljažnika je 561 litru. Prvi put ponuđena je i verzija sa sedam sjedala. Ona se vanjskim dimenzijama ne razlikuje od inačice s pet sjedala. U verziji sa sedam sjedala CR-V ima pomičnu klupu u drugome redu. Pohvale zaslužuje i posebno lak ulazak na stražnja sjedala zbog stražnjih vrata koja se otvaraju pod kutom 90 stupnjeva. 

Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V | Author: Auto start foto: Auto start

Auto izvana izgleda vrlo upečatljivo, a apram prethodniku od podloge je udaljen dva dodatna centimetara. U unutrašnjosti su korišteni mnogo kvalitetniji materijali, a dizajn je moderan i razigran. Oprema je već od osnovne verzije upečatljiva, a posebno su impresivni sustavi za pomoć u vožnji. 

Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V | Author: Auto start foto: Auto start

Za pogon CR-V-a je zasada zaslužan samo 1,5-litreni benzinski motor. On u kombinaciji s ručnim mjenjačem razvija 173 KS, a sparite li ga s automatskim CVT mjenjačem snaga je 193 KS.Honda se također hvali kako je ovo najtiši automobil u klasi, no za većega broja okretaja zvuk motora dolazi do izražaja. Nudi se i verzija s pogonom na sve kotače. Dizelaš zasada nije u planu, a na proljeće dolazi štedljiva hibridna verzija. 

Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V | Author: Auto start foto: Auto start

Važna vijest za ljubitelje japanske kvalitete je to da se CR-V više ne proizvodi u Velikoj Britaniji već dolazi iz Japana. Osnovni model stoji 229.990 kuna

Novo u Hrvatskoj: Vozili smo Hondu CR-V i obnovljeni HR-V | Author: Auto start foto: Auto start

Honda je usporedo s CR-V-om na našemu tržištu predstavila i HR-V koji je diskretno redizajniran. Auto je dobio novu prednju masku i neke detalje na stražnjemu dijelu.

Poboljšana je zvučna izolacija, a proizvodnja se iz Meksika preselila također u Japan. Auto stoji od 187.990 kuna.

Honda CR-V i Honda HR-V | Author: Auto start foto: Auto start

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.