Sve je započelo prije točno dva desetljeća modelom Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio AGR sjedala u srednjem segmentu
Ove godine Opel obilježava 20. obljetnicu predstavljanja sjedala s certifikatom AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. – neovisna njemačka udruga koja promiče istraživanja povezana s prevencijom bolova u leđima).
Najnovija generacija AGR sjedala dostupna je u novim modelima Grandland GSe, Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe. Ali sve je to započelo prije točno dva desetljeća modelom Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio AGR sjedala u srednjem segmentu.
Sjedala stvaraju vezu između osobe i vozila. Od ključne su važnosti za ugodno i opušteno putovanje. To je razlog zašto Opel pridaje veliku važnost osiguranju optimalne udobnosti i potpore za kralježnicu, posebice na duljim putovanjima.
„Vozači i putnici ni s jednom komponentom automobila ne dolaze u kontakt toliko intenzivno kao sa sjedalom. Naš je cilj kao proizvođača automobila da naši kupci ne moraju razmišljati o sjedalu čak ni na duljim putovanjima jer ono pruža udobnost te dugoročno sprječava rizik od bolova u leđima”, izjavio je Stefan Koob, koji je odgovoran za razvoj strukture sjedala.
Ergonomija unutar automobila više je od faktora udobnosti. Ergonomija uključuje i sigurnost. Sjedalo koje je udobno za leđa i u kojemu vozač osjeća opušteno sprječava umor tijekom putovanja, a u slučaju nesreće osoba koja sjedi na njemu ima veću mogućnost pozitivnog ishoda ako je sjedalo zadrži na mjestu. Samo tada sigurnosni pojasevi i zračni jastuci mogu u potpunosti pružiti svoju zaštitu.
Opel Signum 2003.: Prvi Opel s AGR ergonomskim sjedalima
„U Opelu nam je demokratizacija udobnosti sjedala uvijek bila važna. To znači da svatko ima pravo na dobro sjedalo u automobilu”, objasnio je Koob. Godine 2003. ergonomska sjedala Opel Signuma postavila su novi standard u automobilskoj industriji. Nakon toga zdrava su sjedala primijenjena na većinu Opelova asortimana. Vozači na velike udaljenosti i vozači službenih automobila bili su posebno zahvalni; zahvaljujući brojnim funkcijama za podešavanje, ergonomska sjedala s certifikatom ARG mogla su se optimalno podesiti za svakog vozača kako bi čak i nakon nekoliko sati vožnje bili odmorni i ne bi osjećali neudobnost.
Nekoliko godina poslije uslijedila je još jedna premijera. Godine 2010. fleksibilna Opel Meriva bila je prvo vozilo koje je dobilo pečat odobrenja AGR-a. Integralni ergonomski sustav u Merivi sastojao se od ergonomskih sjedala, vrata FlexDoors koja su se otvarala u suprotnim smjerovima, varijabilnog sustava stražnjih sjedala FlexSpace i nosača za bicikle FlexFix.
Za sve oblike i veličine: bogat izbor raznih sjedala s certifikatom AGR
Opel danas u ponudi ima niz AGR sjedala na kojima kupci mogu birati između udobnosti ili sportskog položaja u Astri, Crosslandu i Grandlandu. Kako bi se omogućilo vozaču i suvozaču da zauzmu položaj sjedenja koji je udoban i pogodan za leđa za bilo koje putovanje, AGR sjedala nude 10 podešavanja za vozača i šest za suvozača. Bez obzira na položaj sjedala, mnoštvo podesivih postavki – od kojih se s mnogima električno upravlja na vozačevu sjedalu – uključuje promjenu kuta, visinu, nagib, nagib naslona, potporu za bedra, lumbalnu potporu i nagib sjedišta, kao i grijanje sjedala.
Najbolje na tržištu: sportska sjedala u modelima Grandland GSe i Astra GSe
Nova GSe sportska sjedala predstavljaju najnovije razvijenu Opelovu tehnologiju zdravog sjedenja. Obložena crnom Alcantara tkaninom, elegantna prednja sjedala u Grandlandu GSe, Astri GSe i Astri Sports Tourer GSe imaju posebno visok gornji dio. Jedinstvena konstrukcija sjedala u Astri GSe sadrži potpuno integrirane sigurnosne naslone za glavu. Još jedan privlačan detalj je i prepoznatljiva siva traka toplinski zavarena na naslon. Također jedinstven za GSe je prošiveni uzorak na dnu naslona i na sjedištu, dok prepoznatljivi žuto-crni logotip GSe krasi naslon sjedala.
Udobnost AGR sjedala može se dodatno poboljšati – ovisno o varijanti modela – rashladnim sustavom. Osim toga, funkcija memorije posebno je korisna kada se vozači izmjenjuju na dugim relacijama.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.