Leonardo Di Caprio je novopečeni oskarovac koji je angažiran u očuvanju okoliša na svjetskoj razini. Vlasnik je plug-in hibrida Fisker Karme koji je platio 100.000 dolara
Leonardo Di Caprio je ove godine osvojio zlatni kipić, te je Oskara spremio u svoju vitrinu. Ove godine su svi bili uvjereni kako će konačno dobiti ovo najprestižnij e filmsko priznanje. Hollywoodska zvijezda izuzetno je ekološki naklonjena, angažirana u očuvanju okoliša na svjetskoj razini, a istu 'zelenu' stranu drži i kada su u pitanju automobili koji su u njegovom vlasništvu.
Mladi Di Caprio prve je kilometre napravio za upravljačem maminog srebrnog automobila Datsun 210. U mladosti se kraće vrijeme vozio u automobilu Ford Pinto.
Međutim , prvi automobil koji je Di Caprio sam kupio sa 16 godina bio je Ford Mustang iz 60-tih godina pokretan 5,8 litarskim motorom. Žalio se da nije imao servo na upravljaču pa mu se motor redovito gasio, ali kako je s ovim automobilom u dimu guma mogao ostaviti bilo koga. Kada je došao u zrelije doba okrenuo se 'zelenim' automobilima kao svakodnevnim automobilima, stare klasike i dalje obožava, premda ih nije ekološki voziti, više ih voli gledati kao eksponate, a ne voziti.
Leonardo DiCaprio kupio je 2006. godine hibridni automobil Toyota Prius. Imao je i električni sportski automobil Tesla Roadster koji je prodao za 109.000 doalra (Tesla tvrdi kako je ovaj model napravljen samo u 1.650 primjeraka). Di Caprio u voznom parku ima hibridni Lexus, ali najviše pozornosti javnosti je izazvao kupnjom sportskog plug-in hibridnog automobila Fisker Karma koji do stotke treba 6,3 sekunde i može na struju voziti do 80 km.
Di Caprio obožava Fisker tako jako da je u tvrtku uložio svoj novac. No, Fisker Karma je prvotno koštao čak 660.000 dolara, ali ga je na kraju kupio tek za 100.000 dolara.
U intervjuu za Top Gear je rekao: ‘Ever since I learned about hybrid vehicles, that's all I've really owned.’
Leonardo Di Caprio je promovirao i električnu formulu pod imenom Formula E, a bio je kratko vrijeme i vlasnikom momčadi Venturi Grand Prix Formula E Team sa sjedištom u Monaku.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.