VIDEO George nije tipičan bogataš već običan čovjek, auto entuzijast koji je poželio voziti Murcielago te si je pomoću tog auta napravio poslovnu karijeru
Većina sueprautomboila i hiperautomobila se kupuje samo za povremeno pokazivanje i dolazivanje, a ne kako bi služili kao svakodnevni automobili. Zbog toga većina njih u svojoj "karijeri prelazi" smiješno male kilomtraže. Naravno tu je i problem s izdržljivošću koja je kod nekih motora upitna i održavanjem koje je astronomski skupu. No najveći problem je gubitak vrijednosti, jer većina ovih automobila će, ako se ne vozi ili se samo malo vozi iz dana u dan vrijediti sve više. Zbog svega ovoga većina superautomobila i hiperautomobila svoje životne vijekove uglavnom provodi u garaži.
No da su neki superautomobili itekako sposobni prevaljivati ogromne kolometraže dokazuje britanski poduzetnik, Simon George, čovjek koji je do sada prešao 300.000 milja (483.000 km) u svojem Lamborghini Murcielagu. George nije tipičan bogataš već običan auto entuzijast koji je poželio voziti Murcielago. 2004. godine je podigao hipoteku kako bi platio 30.000 funti učešća za svoj novi auto, no ubrzo je shvatio da će se morati jako potruditi kako bi bio u stanju plačati rate od oko 10.000 funti mjesečno i ogromne troškove održavanja.
George je zbog toga svoj život posvetio ovom automobilu. Položio je licencu za instruktora sportske vožnje i u Murcielagu godinama učio druge kako voziti superautomobil. Zaposlio se i kao novinar u prestižnom magazinu Evo u kojem je objavljivao članke o maraton testu svojeg auta. Naposljetku je krenuo u partnerstvo i osnovao organizaciju 6th Gear Experience te svoj auto koristio u njihovim adrenalinskim događajima za ljubitelje sportske vožnje. Auto je godišnje prelazio i do 50.000 kilometara sve dok ga jedan polaznik nije "zakucao" u drvo pri brzini od oko 70 km/h 2012. godine. Popravak je koštao 90.000 funti i nakon njega je George prestao s korištenjem auta za adrenalinske vožnje, no i dalje ga je nastavio koristiti kao svoj svakodnevni auto. 6th Gear Experience je postala uspješna tvrtka pa si je to konačno mogao priuštiti bez da tjera auto da zarađuje.
U nekoliko navrata je s autom otišao i na duža putovanja, a tijekom posljednjih od njih, puta do tvornice Lamborghinija u Italiji, auto je prešao magičnu granicu od 300.000 milja. Ono što je još impresivnije od količine kilometara je način na koji su oni prevaljeni, uglavnom uz tešku nogu na gasu na raznim stazama.
Georgeov Murcielago je narančasti s dvobojnom crno-narančastom unutrašnjosti te ima ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Bio je to ujedno i jedan od posljednjih V12 Lamborghinija koji je nudio ručni mjenjač.
Kako George kaže, Lambo ga zapravo voli. "Što brže ideš, to mu se više sviđa, sve iznad 3000 okretaja, čini ga puno sretnijim", rekao je George.
Kako bi službeno dostigao granicu od 300.000 milja, George je krenuo iz Hulla u Engleskoj, prešao u Nizozemsku preko trajekta za Rotterdam i odvezao se u Italiju kroz pola Europe. Bilo je to upravo ono putovanje kakvo si mnogi zamišljaju kada maštaju o superautomobilima. Kada je stigao u Lamborghini dočekao ga je veliki doček jer talijanska marka itekako cijeni njegov auto.
George je dokaz da uz posvećenost, malo mašte i puno poduzetnog duha i "običan čovjek" može posjedovati Lamborghini i voziti ga kao svakodnevni auto. To je jako dobro jer premalo talijanskih egzota ikada vidi 50.000, kamoli skoro 500.000 kilometara. George zato zaslužuje ogroman respekt, ne samo što je toliko vozio svoj automobil, već je dopustio i drugima da ga voze.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.