Sustav funkcionira pomoću podne ploče koja se priključuje u struju, a automobil samo treba parkirati iznad nje
Porsche priprema novu tehnološku poslasticu za kupce svog budućeg, prvog potpuno električnog Cayennea. Uz vrhunske performanse koje bi trebale nadmašiti i aktualne benzinske izvedbe, SUV će nuditi opcionalno induktivno punjenje, rješenje koje vlasnike oslobađa od petljanja s kabelima prilikom kućnog punjenja.
Sustav funkcionira pomoću podne ploče koja se priključuje u struju, a automobil samo treba parkirati iznad nje. Kada senzor prepozna da je Cayenne pravilno pozicioniran, zračni ovjes automatski spušta karoseriju kako bi razmak između ploče i prijemne jedinice na vozilu bio tek 10 do 15 centimetara. Tako započinje prijenos energije snagom do 11 kW, identično standardnim AC punjačima koje većina vlasnika koristi za sporo punjenje.
Kako bi parkiranje iznad punjača bilo jednostavnije, aktivira se sustav Surround View koji vozaču na zaslonu prikazuje precizne upute. Tijekom cijelog procesa podaci o punjenju dostupni su u aplikaciji My Porsche, što znači da se napredak može pratiti i na daljinu.
Iako se Porsche zasad suzdržava od detalja o trajanju punjenja i cijeni opcije, jasno je da je cilj maksimalna praktičnost. Bežično punjenje nije nova ideja. Svoje varijante već su razvili Tesla i McLaren, no ulazak brenda poput Porschea znači i početak ozbiljnije komercijalizacije. Induktivni sustav će se najprije nuditi kupcima u Europi 2026., a potom i u Sjevernoj Americi te na drugim tržištima.
Premijera sustava će se održati na sajmu IAA Mobility u Münchenu, gdje će posjetitelji moći vidjeti i zamaskirani prototip električnog Cayennea. Posebnu pažnju već privlači njegova fluorescentna karoserija, obojena u pet nijansi koje svijetle pod izmjeničnim naponom.
Električni Cayenne time dobiva još jedan argument kojim bi trebao privući kupce. Porsche bi ovime mogao otvoriti novu eru praktičnosti, gdje će vozači svoje automobile puniti jednako jednostavno kao što ih parkiraju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.