Ovaj incident samo je dodatno pojačao uzbuđenje uoči službenog predstavljanja koje će se održati danas
Samo dan prije službenog predstavljanja, internetom su se proširile navodno procurjele fotografije dugoočekivanog Toyotinog superautomobila GR GT. Mnogi su povjerovali da gledaju u pravu stvar, no ispostavilo se da je riječ o vještoj obmani stvorenoj pomoću umjetne inteligencije.
Brzo širenje dezinformacija
Lažne su fotografije postale viralni hit. Slike, koje su izgledale kao da su snimljene s ekrana, munjevito su se proširile društvenim mrežama i forumima. Mnogi su entuzijasti bili uvjereni da je Toyota Gazoo Racing doživjela neugodno curenje informacija uoči velike premijere.
Ipak, ispostavilo se da je "curenje" poteklo s YouTube kanala Evren Ozgun Spy Sketch. Iako je autor u videu jasno naznačio da se radi o neslužbenoj, AI interpretaciji temeljenoj na ranijim najavama, netko je iskoristio priliku. Snimili su kadrove iz videa i predstavili ih kao autentične fotografije, što je bilo dovoljno da nakratko zavara javnost.
Na prvi pogled, slike su iznenađujuće uvjerljive. Stražnji dio automobila posebno izgleda realistično i u skladu s očekivanjima. Međutim, iskusniji promatrači uočili su nekoliko nedosljednosti koje se nisu poklapale sa službenim najavama. Prednji usisnici zraka bili su drugačiji od onih prikazanih u Toyotinim teaserima. Kvake na vratima bile su pogrešne, bočni usisnici zraka također su odstupali, a najočitiji promašaj bio je stražnji amblem. Umjesto prepoznatljivog GR loga, na lažnim slikama stajao je natpis "Toyota".
Što donosi pravi GR GT?
Ovaj incident samo je dodatno pojačao uzbuđenje uoči službenog predstavljanja koje će se održati danas. Toyota će tada otkriti čak tri nova sportska modela: cestovni superautomobil GR GT (prava teaser slika ispod), njegovu trkaću GT3 verziju te novi Lexusov sportski coupe.
GR GT pozicioniran je kao duhovni nasljednik legendarnog modela 2000 GT i Lexusa LFA. Pokretat će ga hibridni pogon koji spaja 4,0-litreni twin-turbo V8 motor s električnom asistencijom, što bi ga moglo učiniti najsnažnijim cestovnim automobilom u povijesti Toyote. Uz cestovnu verziju, bit će predstavljen i trkaći model s agresivnom aerodinamikom, bočnim ispušnim cijevima i nižim ovjesom, spreman za GT3 natjecanja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.