Nakon prošlogodišnjeg redizajna 911, sada su u ponudu dodane i ove izvedbe koje donose više snage i više opreme
Porsche je upravo pojačao ponudu legendarnog modela 911 s obnovljenim verzijama s pogonom na sve kotače: Carrera Coupe 4S, Carrera Cabriolet 4S, te Targa 4S. Nakon prošlogodišnjeg redizajna 911, sada su u ponudu dodane i ove izvedbe koje donose više snage i više opreme.
Ispod stražnjeg poklopca nalazi se poznati 3,0-litreni twin-turbo bokser sa šest cilindara, sada s 480 KS i 530 Nm. Riječ je o povećanju snage koje se dijelom može zahvaliti intercoolerima iz moćnijeg 911 Turbo modela. To znači da 4S sada ima jednaku snagu kao prethodni Carrera GTS, iako s nešto manje okretnog momenta. Mjenjač je isključivo 8-stupanjski automatski PDK s dvostrukom spojkom.
Kao i dosad, standard su adaptivni amortizeri (PASM), stražnji samoblokirajući diferencijal i naplatci promjera 20" sprijeda i 21" straga. Sportski ispušni sustav sada je serijski, kao što su to i veće kočnice preuzete od starog GTS-a. Na listi opcija ostaju sportsko podvozje, upravljanje stražnjim kotačima (serija na Targi 4S), paket Sport Chrono i karbonsko-keramičke kočnice.
U unutrašnjosti je standardne opreme više nego ikad, a digitalna ploča s instrumentima sada je standardna u svim verzijama, što je izazvalo podijeljene reakcije među tradicionalistima. Coupe se standardno isporučuje kao dvosjed, no 2+2 rasporedom sjedala je besplatna opcija. Cabriolet i Targa i dalje dolaze s četiri sjedala.
Ove verzije nisu tu samo zbog prestiža jer Porsche tvrdi da gotovo polovicu svih "S" izvedbi čine modeli s pogonom na sve kotače, pa se povratak Carrere 4S u ponudu smatra vrlo važnim. Do sada je jedina ulazna opcija bio hibridni Carrera 4 GTS, što je znatno podiglo cijenu.
Porsche još nije objavio cijene za hrvatsko tržište, a dolazak ovih novih modela na tržište se očekuje vrlo skoro.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.