Porsche je u čitavoj objavi ostao malo misteriozan jer nije otkrio o kojem se ovdje modelu konkretno radi. Pretpostavljamo da bi to mogao biti nadolazeći Turbo S E-Hybrid
Porsche je s najbržom verzijom treće generacije Panamere srušio rekord na najpoznatijoj i najopasnijoj trkaćoj stazi na svijetu. Vozač Lans Kern prešao je stazu za 7:24,17 minuta, što je gotovo šest sekundi brže od dosad najbrže Panamere na zelenom paklu. Nova Panamera tako je postala najbrža limuzina luksuzne klase opremljena pogonskim sklopom s unutarnjim izgaranjem ili hibridnim pogonom na Nürburgringu.
Porsche je u čitavoj objavi ostao malo misteriozan jer nije otkrio o kojem se ovdje modelu konkretno radi. Pretpostavljamo da bi to mogao biti nadolazeći Turbo S E-Hybrid. Očekuje se da taj model ima veću snagu od “standardne” Panamere Turbo E-Hybrid, možda čak 740 KS koliko razvija mehanički srodni Cayenne Turbo S E-Hybrid. Pogon bi trebao biti elektrificirani twin-turbo 4-litreni V8.
Vizualno se nova Panamera Turbo S E-Hybrid razlikuje od Panamere Turbo E-Hybrid po većem prednjem spliteru i crnim ukrasima oko stražnjih svjetala i prednjeg odbojnika. Također ima opcijski karbonski aerodinamički paket s posebnim stražnjim spojlerom za povećanje potisne sile.
Pretprodukcijski prototip koji je srušio rekord nije bio nimalo kamufliran i koristio je 21- inčne naplatke s gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (275/35 ZR21 sprijeda i 325/30 ZR21 straga). Prema Porscheu, jedine promjene u odnosu na serijski model su trkaće sjedalo za vozača i sigurnosni kavez.
Ovi je treći rekord na Nürburgringu koji je postigla Panamera, a ranije rekordne vožnje dogodile su se 2016. I 2020. godine. Sve rekorde je postavio vozač utrka Lars Kern.
Kern je naglasio da je nova generacija doživjela "značajne dobitke" u svojim "poprečnim dinamičkim sposobnostima" u usporedbi s prethodnikom, uglavnom zahvaljujući novom ovjesu Porsche Active Ride, koji ga pretvara u "ekskluzivnu limuzinu za putovanja sa sportskim karakteristikama." On je poboljšano vrijeme kruga pripisao raznim čimbenicima, uključujući "pogonski sklop, aerodinamiku, ovjes i nove Michelinove gume ultra visokih performansi."
Prethodni rekord za klasu luksuznih limuzina držao je Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ s četvora vrata s vremenom kruga od 7:27.800 postavljenim u studenom 2020. U usporedbi s električnim vozilima iste klase, vrijeme nove Panamere od 7:24.17 čini je malo bržim od Tesle Model S Plaid (7:25.231), ali znatno sporijom od Porsche Taycana Turbo GT (7:07.55).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.