Početna Novosti 37 pregleda

Poznati dobitnici nagradnog natječaja Auto starta

NAGRADNI NATJEČAJ I UPITNIK

Dobitnici sporednih nagrada su (Davidof parfem): Slaven Crnjak, Igor Hajsek, Marijana Bilan, Damir Taboršak, Goran Maletić. Dobitnik glavne nagrade 'Vikend putovanja s KIA-om Sportage' je Dinko Đurđević

U Autostartu nam je važno znati što vas pokreće, te što je potrebno da vaše potrebe za informacijama i proizvodima koji vas zanimaju budu zadovoljene. Zato smo vas zamolili da odvojite par minuta i ispunite upitnik kako bi nam pomogli da za vas budemo još bolji. Upitnik je bio anoniman, a svoje podatke (ako želite) mogli ste ostaviti kako biste sudjelovali u nagradnom natječaju koji smo za vas pripremili. U slučaju ostavljanja osobnih podataka upitnik i dalje ostaje anoniman.

Sada imamo dobitnike nagradnog natječaja "Vikend putovanje iznenađenja s KIA-om Sportage". Dobitnici sporednih nagrada su (Davidof parfem): Slaven Crnjak, Igor Hajsek, Marijana Bilan, Damir Taboršak, Goran Maletić. Dobitnik glavne nagrade 'Vikend putovanja s KIA-om Sportage' je Dinko Đurđević, a njegovu recenziju možete pročitati u nastavku...

Probni model bio je 1,6-litreni benzinac, snage 135 KS sa srednjim paketom opreme Urban.

Prvo što pada u oko kad se uđe u Kijin salon je sam izgled Sportagea. Svojim izgledom se definitivno izdvaja od mnogih konkurenata koji se nalaze u ovoj klasi vozila - i to na dobar način. Velik, ali savršeno odmjeren, sportski, ali umjeren, moderan, ali ne previše "svemirski" su najbolji atributi kojima opisati ovaj automobil. Uz paket Urban dolaze i 17-colni alu naplatci, kromirane ručice vozila, dnevna svjetla i prednje maglenke koji dodatno podižu izgled vozila.

Ulazak u vozilo ništa manje ne oduševljava - automatski klima uređaj, radio uređaj sa USB ulazom i komandama na upravljaču, sva 4 električno pomična prozora, el. sklopivi vanjski retrovizori su samo neki od dijelova prilično širokog spektra opreme koja je za svaki ukus i više nego dovoljna. Iako je auto dug gotovo 4,5 m vožnjom se uopće ne dobiva takav dojam. Tome naročito pomažu stražnji parkirni senzori koji su uključeni u Urban paket opreme.

Što se vožnje tiče - iznenađujuće solidan, no pomalo nedovoljno snažan motor od 135 KS, relativno zadovoljavajuće vuče 1,5 tonu težak auto. Uz 6-stupanjski ručni mijenjač više niti nije potrebno za gradsku vožnju i upravo to sam uočio tijekom probne vožnje. Benzinac ove snage i opreme će biti sasvim zadovoljavajuć za ljude koji godišnje rade 10 ili manje tisuća kilometara, dok će za one koji vole veće brzine biti potreban jači motor - 135 KS nije dovoljno da potegne "kak' se spada".

Sportage se ne može "isprsiti" performansama, niti previše oduševljava u vožnji, ali je udobnost solidna. Problem predstavljaju kraći ležeći policajci koji se poprilično osjete u kokpitu, no što se tiče rupa u cestama i normalnih ležećih policajaca, Sportage nema nikakvih problema zbog svoje povišene karoserije. Zavoji su podnošljivi tijekom manjih brzina, ali dolazi do izraženijeg naginanja karoserije prilikom brže vožnje.

Iako je cijena od 158.000 kn (osnovni benzinac sa srednjim paketom opreme i metalik bojom) poprilično visoka, to je i dalje super cijena s obzirom na količinu opreme i 7-godišnje Kijino jamstvo za sve dijelove.

Sve u svemu-autu bih dao prolaznu ocjenu (na skali od 1 do 5, dobio bi 4,5 - što je i dalje petica). Sportage može lako "rješavati" konkurenciju sa obiteljskim svojstvima opreme, vožnje i veličine, ali što se tiče performansi i ako je netko željan brže vožnje, smatram da neće zadovoljiti svačiji ukus. Velika konkurencija će mu biti nadolazeći Hyundai Tucson koji puno obećava - Sportage će morati opasno spustiti cijene kako bi se mogao nositi sa novim konkurentom na tržištu.

Dinko Đurđević

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.