Osim što je ovo prvi hrvatski električni bolid, također je i prvi hrvatski bolid koji ima karbonsku monokok šasiju
Hrvatska momčad Formule Student, FSB Racing Team, predstavila je svoj šesti bolid za natjecanja, pod imenom Vulpes. Nakon niza uspješnih natjecanja 'klasičnim' bolidima, studenti Fakulteta strojarstva i brodogradnje za novu sezonu odlučili su napraviti prvi električni bolid u Hrvatskoj.
Na takvim natjecanjima bitnija su inovativna tehnička rješenja od samoga performansa pa ovaj bolid ne staje s inovacijama. Pokreću ga dva električna motora čija je snaga 40 kW, a svaki motor pokreće svoj stražnji kotač. Prema tome, svaki taj kotač ima okretni moment 580 Nm. S obzirom na takvu snagu i masu od samo 215 kilograma, ovaj bolid bi trebao dolaziti do 'stotke' za manje od tri sekunde.
Bolid Vulpes ima bateriju s kapacitetom 7,5 kWh, a zanimljivo je što je FSB Racing Team sam razvio sustav za upravljanje baterijama. Osim što je ovo prvi hrvatski električni bolid, također je i prvi hrvatski bolid koji ima karbonsku monokok šasiju. Naime, dosad se uvijek koristila šasija s čeličnim okvirom, koja je poprilično teža, ali su se studenti strojarstva ove godine odlučili posvetiti znatno boljem, ali i zahtjevnijemu rješenju.
S obzirom na to da su pred našim studentima sada tri natjecanja Formule Student; u Mađarskoj, Austriji i Njemačkoj, želimo im puno uspjeha i sreće.
Pogledajte naš test Renault Meganea RS Trophy:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
katarina
Marin
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.