Pretpremijera nove Opel Astre u Hrvatskoj, dva tjedna prije službenog predstavljanja na autosalonu u Frankfurtu
I to se dogodilo. Prvi put u povijesti Hrvatske održana je pretpremijera novog automobila, čak dva tjedna prije autosalona u Frankfurtu na kojem će automobil biti premijerno pokazan europskoj publici. Velik je i to značajan događaj kojemu smo i mi nazočili i bili svjedokom lijepog detalja koji će zapisati povijest –da je Hrvatska imala priliku vidjeti automobil prije Europe. Novi automobil je Opel Astra, po redu čak 11. generacija ovog Opelovog bestsellera. Od 1934. godine pa do 1984. u šest generacija Kadetta proizvedeno ih je 12 milijuna, a nasljednika Astre od 1991. do danas proizvedeno je u pet generacija isto 12 milijuna primjeraka. Model Astra je u razdoblju 1991. do 2015. drugi najprodavaniji automobil u Europi, što dovoljno govori o njegovoj popularnosti. U razdoblju od 1996. do danas (od kada se prati prodaja) Astra je i najprodavaniji automobil u Hrvatskoj te je ukupno prodano 66.300 primjeraka.
Nova Opel Astra je u odnosu na prethodnika kraća 5 cm, niža 2,5 cm uz jednaku širinu i 2,5 cm kraći međuosovinski razmak. Prtljažnik je ostao isti, a i pored nešto manjih vanjskih dimenzija, u unutrašnjosti ima više mjesta za glavu, tijelo i noge. Školjka je lakša 77 kg, ovjes je lakši 50 kg, lakši su i motori, pa je ukupno nova Astra zavisno od opreme i motorizacije lakša od 120 do 200 kg u odnosu na prethodni model. Pokreće je nova generacija motora, 1,0 trocilindrični turbo 105 KS, 1,4 četverocilindrični turbo 125 i 150 KS, 1,6 četverocilindrični 200 KS benzinski motori, te dizelski 1,6 CDTI sa 95, 110 i 136 KS. Nova Opel Astra je postala i prvi kompaktni automobil koji ima Adaptivna LED Matrix svjetla (doplata 9500 kuna). Cijena nove Opel Astre kreće modelom od 100 KS i cijenom od 122.000 kuna. Uskoro više o novoj Astri…
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.