Dvostruko zrcaljeno slovo R neće zamijeniti kultni natpis na haubi, ali će se koristiti na događanjima i uzorcima luksuzne opreme
Range Rover ulazi u novu fazu svojeg identiteta, i to ne više samo kao linija modela pod okriljem Land Rovera, već kao samostalna marka unutar JLR koncerna. No, jedna od prvih javnih manifestacija tog rebrandinga izazvala je blago rečeno podijeljene reakcije (JLR-u to jako dobro uspijeva u posljednje vrijeme, sjetite se samo rebrandinga Jaguara). Naime, novi simbol marke sastoji se od dva spojena i zrcaljena slova "R", smještena jedno iznad drugog, i izgleda, prema mišljenju mnogih, pomalo... čudno.
Iz Range Rovera poručuju da ovaj novi logo, nazvan "Range Rover Motif", nije zamišljen za upotrebu na automobilima, već za etikete, dekorativne uzorke i događanja. Kultni natpis "Range Rover" na haubi tako ostaje netaknut. Ipak, neobičan simbol otkriven u prezentaciji već sada kruži društvenim mrežama i ne prestaje izazivati komentare od "modni eksperiment" do "što im je ovo trebalo".
Vizualna ofenziva ne staje na novom znaku. Brand je osmislio i novi uzorak nalik onome koji viđamo na torbama luksuznih marki poput Louisa Vuittona, što nagovještava širenje na lifestyle segment. Moguće je da će taj motiv završiti na presvlakama i dodacima.
Upravo u tom smjeru ide i nova strategija JLR-a, koji sve više brendira Range Rover kao sinonim za luksuz, a manje kao off-road alat. Istovremeno, Range Rover se priprema za ključni trenutak - dolazak potpuno električne verzije velikog modela, koji zadržava identičan dizajn kao benzinska i dizelska varijanta. Prema navodima iz prezentacije, preko 60.000 zainteresiranih već se nalazi na listi čekanja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.