Zanimljivo je da je Espace dobio svoj redizajn prije Australa koji je punih godinu dana stariji
Renault Espace je predstavljen u ožujku 2023. godine, i stigao na većinu tržišta tijekom te godine, no već sada, nakon manje od dvije godine na tržištu automobil je redizajniran. I to opsežno. Veći brat Renaulta Australa dobiva novi vi prednji i stražnji dio i mnogo drugih promjena. ne samo da dobiva novi nos, već i gotovo potpuno novi stražnji kraj.
Iako nosi ime legendarnog monovolumena, aktualni Renault Espace je zapravo SUV s do tri reda sjedala koji ima mnogo toga zajedničkoga s manjim Australom. Zanimljivo je da je Espace dobio svoj redizajn prije Australa koji je punih godinu dana stariji.
Poput Australa, Espace je još uvijek imao Renaultov dizajnerski jezik iz "prošle ere", s dnevnim svjetlima koje su zajedno s glavnim svjetlima činila oblik slova C i gotovo međusobno povezanim stražnjim svjetlima. Sve se to sada mijenja s redizajnom u kojem vidimo značajan dizajnerski utjecaj modela Rafale. Zbog toga je prednji dio sada mnogo agresivniji novim svjetlima i oštrijim naborima koji krase prednji dio automobila. Ovdje pe promijenjeno baš sve, čak i poklopac motora u koji više ne ulazi "predimenzionirani" Renaultov znak koji je sada smanjen i pomaknut niže na masku.
Utjecaji Rafalea također su vidljivi na stražnjem dijelu redizajniranog Espacea. Na primjer, svjetla više nisu toliko široka i ne protežu se gotovo do samog znaka Renaulta na sredini vrata prtljažnika. Također, svjetla su sada više segmentirana i više nemaju oblik slova C. Potpuno nova su i vrata prtljažnika na kojima Logo Renaulta više nije na povišenoj podlozi, a naziv modela ispisan ispod njega ima novi font. Odbojnik je također blago modificiran.
Espace donosi i novosti u unutrašnjosti. Automobil sada dolazi s opcijskim panoramskim staklenim krovom nazvanim Solarbay kojem ne treba sjenilo. Riječ je o najvećem staklenom krovu koji Renault nudi. Dug je 1,7 metara, a širok 1,13 metara. Stupanj transparentnosti ovog krova se može postaviti ručno.
Novost je i kamera koju je Renault smjestio u A-stup. Ona nadzire umor i pažnju vozača, ali može i prepoznati vozača i zatim aktivirati odgovarajući profil u infotainment sustavu. Renault je dodatno poboljšao zvučnu izolaciju, a tu su i nove unutrašnje obloge.
Pogon nije diran, što znači da će Renault Espace i dalje biti dostupan isključivo kao E-Tech Full Hybrid 200 s 200 konjskih snaga.
Cijene još nisu otkrivene, kao ni datum dolaska redizajniranog modela u salone. Osnovi Espace trenutačno u Hrvatskoj košta 39.490 eura, a ne zna se hoće li se to mijenjati dolaskom redizajna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.