Renault Captur i Symbioz već su bili dostupni kao E-Tech Full Hybrid od 145 KS, ali taj pogonski sklop sada ustupa mjesto jačem E-Tech Full-Hybrid pogonskom sklopu
Dacijini modeli već dugo nisu opremljeni zastarjelom Renaultovom tehnologijom. Zapravo, nedavno je Dacia čak i prestigla Renault po jednoj inovaciji. Naime, novi Bigster je dobio potpuno novi hibridni pogonski sklop. On koristi veći benzinski motor od dosadašnjih hibridnih sklopova koje koristi Dacia i razvija 156 KS. U Daciji nosi naziv Hybrid 155, a sada stiže i u Renault kao E-Tech Full Hybrid 160. Novi pogonski sklop će se ugrađivati u Renaultove modele Captur i Symbioz.
I Renault Captur i Symbioz već su bili dostupni kao E-Tech Full Hybrid od 145 KS, ali taj pogonski sklop sada ustupa mjesto jačem E-Tech Full-Hybrid pogonskom sklopu. Iako se zove hybrid 160, još nije jasno koliku snagu zapravo proizvodi jer Renault u svojem priopćenju navodi samo 109 KS iz benzinskog motora i dodatnih 49 KS elektromotora. Zbroj tih snaga bi bio 158 KS, no ukupna snaga sustava kod mnogih proizvođača i modela često je manja od pukog zbroja snage motora, pa je vjerojatno da i ovaj pogon ima istu snagu kao u Daciji, odnosno 156 KS.
Ono što je mnogo jasnije su specifikacije benzinskog motora. On više nama obujam od 1,6 litara kao u Hybrid 145 varijantama, već 1,8 litara. Atmosferski benzinac razvija 109 KS. Radi zajedno s elektromotorom od 49 KS i starter-generatorom od 20 KS. Baterija je, baš kao i u Bigsteru, kapaciteta 1,4 kWh. Prethodne hibridne varijante Captura i Symbioza imale su manju bateriju od 1,2 kWh.
Prema Renaultu, ovaj pogonski sklop je jednostavnijeg dizajna i stoga pouzdaniji od varijante sa 145 KS koju zamjenjuje. Novi pogonski sklop čini Captur i Symbioz ne samo snažnijima, već i osjetno bržima. Hibridni Captur ubrzava do 100 km/h za 8,9 sekundi (prije: 10,6 s), hibridni Symbioz sprinta do 100 km/h za 9,1 umjesto 10,6 sekundi. Što je još važnije, prosječna potrošnja oba SUV-a sada iznosi 4,3 l/100 km što je za 0,4 litara manje od prijašnjih 4,7 l/100 km. Osim toga, maksimalna masa prikolice za oba modela je porasla na 1000 kg, umjesto 750 kg.
Osim što je Sybioz dobio novi hibridni pogon, tu su i druge promjene u motorizaciji ovog modela. Do sada je bio dostupan samo kao hibrid, ali uskoro će na tržište doći i varijante s poznatim blagim hibridnim pogonom od 140 KS iz motora od 1,3 litre s turbom. Renault Clio i dalje ostaje dostupan samo s E-Tech Full Hybrid pogonskim sklopom od 145 KS, no dolaskom nove generacije i on bi trebao dobiti ovaj novi pogon.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.