Početna Novosti 230 pregleda

Renault Megane mogao bi ponovno dobiti pogon na benzin

FOTO: Renault

Renaultova strategija elektrifikacije donijela je veliki uspjeh s manjim modelima no kompaktni segment, u kojem se nalazi Mégane E-Tech, pokazao se znatno izazovnijim

Tri godine nakon što je Renault hrabro pretvorio svoje modele Megane i Scenic u isključivo električne automobile, čini se da se u Boulogne-Billancourtu sprema novi zaokret, povratak benzinskog motora. Novi izvršni direktor Renault Grupe, François Provost, najavio je da će sljedeća generacija oba modela, očekivana prije kraja ovog desetljeća, kombinirati električni i hibridni pogon kako bi zadržala relevantnost u sve promjenjivijem europskom tržišnom okruženju.

Author: Renault foto: Renault

Renaultova strategija elektrifikacije donijela je veliki uspjeh s manjim modelima no kompaktni segment, u kojem se nalazi Mégane E-Tech, pokazao se znatno izazovnijim. Prodaja električnog Meganea zaostaje za očekivanjima, unatoč tehnološkoj naprednosti i solidnom dometu. Provost je zato najavio novi petogodišnji plan u kojem će fokus biti na većim i fleksibilnijim automobilima, ali i na stvaranju modularne platforme koja će služiti za više modela, od Meganea i Scenica do Australa, Espacea i Rafalea.

Prema izjavama direktora marke Fabricea Camboliva, Renault ne planira odustati od električnih pogona, ali želi ponuditi više izbora kupcima koji još uvijek sumnjaju u potpuno električne automobile. "Ako usvajanje elektromobilnosti ne bude išlo onako brzo kako se očekivalo, moramo imati i prijelazna rješenja, poput plug-in hibrida ili sustava s produženim dosegom", rekao je Cambolive, pritom naglasivši da se razmatra koncept u kojem motor s unutarnjim izgaranjem ne pokreće kotače, nego samo proizvodi struju za bateriju. Sličan sustav sustav već koristi Nissan pod nazivom e-Force, što otvara prostor za tehničku suradnju unutar saveza Renault-Nissan-Mitsubishi.

Author: Renault foto: Renault

Dok nova generacija još nije spremna, Mégane će već 2026. godine dobiti osvježenu izvedbu. Na testiranjima je uočen kamuflirani primjerak redizajniranog modela koji će donijeti modernizirani prednji kraj i redizajniranu unutrašnjost, ali i novu bateriju većeg kapaciteta. Trenutačnih 60 kWh omogućuje doseg od 459 kilometara (WLTP), no Renault planira ponuditi veću opciju, vjerojatno 75 kWh, čime bi Mégane mogao doseći oko 500 kilometara. Scenic, koji koristi 87 kWh bateriju i prelazi više od 600 kilometara, poslužit će kao tehnološka osnova.

Nova generacija, planirana za kraj desetljeća, trebala bi objediniti električne, hibridne i moguće plug-in izvedbe, ovisno o tržištu. Time Renault želi proširiti bazu kupaca i smanjiti ovisnost o promjenjivim troškovima infrastrukture punjenja. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.