"Neveru smo počeli razvijati 2016./2017., kada je elektrika bila cool. Ali sada primjećujemo da kako elektrifikacija postaje mainstream, a ljudi na vrhu se žele razlikovati"
Mate Rimac je priznao da prodaja Nevere nije ispunila očekivanja jer kupci žele "analognije iskustvo" s modelima koje pokreče benzin. Tri godine nakon lansiranja Nevere koja bi se trebala proizvesti u ograničenoj seriji od 150 primjeraka, prodano je samo 50 automobila, rekao je Mate Rimac sudionicima na konferenciji o budućnosti automobila Financial Timesa u Londonu.
Rimac za slabu prodaju Nevere djelomično krivi proboj električnih automobila na masovno tržište te pokušaje vlada i regulatora da javnosti na silu proguraju električne automobile.
“Neveru smo počeli razvijati 2016./2017., kada je elektrika bila cool. Ali sada primjećujemo da kako elektrifikacija postaje mainstream, a ljudi na vrhu se žele razlikovati", rekao je Rimac.
Usporedio je trend s ljubavlju imućnih pojedinaca prema skupim analognim satovima koji se prodaju daleko više od digitalnih pametnih satova, unatoč tome što tradicionalni satovi mogu mnogo manje.
“Apple Watch može učiniti sve bolje. Može raditi još 1000 stvari, puno je precizniji, može mjeriti vaš otkucaj srca. Ali nitko ne bi platio 200.000 dolara za Apple Watch”, slikovito je opisao situaciju Rimac.
I baš kao što potražnja za skupim satovima stare tehnologije ne pokazuje znakove usporavanja i nema znakova da će ih zamijeniti digitalni, Mate Rimac ne misli da će električni automobili zamijeniti benzinske verzije hiperautomboila u skorije vrijeme . Stoga će i nadolazeća zamjena za Bugatti Chiron, koji bi trebala biti predstavljena idućeg tjedna, imati atmosferski motor V16 s retro zvukom.
Sve to otvara pitanje što će proizvoditi marka Rimac u budućnosti jer Nevera, očito, neće dobiti nasljednika. Rimac i dalje planira ove godine predstaviti svoj robotaksi, a tvrtka je u travnju potpisala ugovor s BMW-om za isporuku baterijskih paketa za sljedeću generaciju električnih vozila njemačke tvrtke. Osim toga sigurno će nastaviti suradnju s brojnim drugim proizvođačima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.