Tvrtka je navodno u pregovorima s 20 gradova diljem Europe i Bliskog istoka o ponudi usluge nakon pilot projekta u Zagrebu
Mnogo toga se u posljednjih godinu dana pričalo o projektu robotaksija na kojem radi tvrtka Mate Rimca Project 3 Mobility i koji bi za nekoliko godinama trebali samostalno voziti ulicama Zagreba. U mnogim medijskim napisima se moglo pročitati da projekt kasni i da ima problema. Rimac je zasad otkrio samo neke detalje komercijalnog plana za svoj robotaxi, a najavljeno je da će potpora stići i iz Kije.
Sada se teme Rimčevih robotaksija dotaknuo i renomirani britanski magazin Autocar koji je napravio veliku temu i obavio intervju u kojem Mate Rimac iznosi neka svoja viđenja i planove vezane uz hrvatski robotaksi. Rimac je za Autocar izjavio Nevera služi važnoj svrsi kao proizvod koji privlači pažnju, ali projekt robotaksija ima za cilj "promijeniti živote većeg broja ljudi" pružanjem jednostavnog, električnog gradskog prijevoza.
Detalji o projektu su i dalje oskudni, međutim Rimac je za Autocar otkrio da će misteriozni robotaksi biti “automobil potpuno drugog tipa”. To sugerira da će to biti uvelike prilagođeno vozilo, dizajnirano s naglaskom na maksimiziranju unutarnjeg prostora i učinkovitosti električnog pogonskog sklopa. Činjenica da je Rimac za potrebe testiranja koristio monovolumenski Renault Espace mogla bi dati neke naznake o veličini i obliku budućeg robotaxija.
Mate Rimac je za Autocar izjavio da bi robotaksi “mogao promijeniti način na koji se ljudi kreću po gradovima”. Njegovo razmišljanje je da usluga može biti vrhunska, ali "to ne znači skupa ili otmjena".
Autocar tvrdi da Project 3 Mobility namjerno ostaje ispod radara dok ne bude imao proizvod za pokazati, kako ne bi dizao "medijsku buku", dok nema što za pokazati. Project 3 Mobility je samostalni brend unutar portfelja Rimac grupe, odvojen i od Rimac Automobila i od Bugattija.
Tvrtki je dodijeljeno 179,5 milijuna eura sredstava iz EU-ovog fonda za oporavak i otpornost, koji je uveden za za poticanje gospodarskog rasta u EU nakon pandemije.
Projekt 3 Mobility usredotočen je na glavni grad Hrvatske, Zagreb, no razvija se i u Ujedinjenom Kraljevstvu, gdje tvrtka Rimac Technology R&D ima oko 100 stručnjaka koji sudjeluju u njemu. Prvi prioritet projekta je izgradnja namjenske tvornice za robotaxi. Mate Rimac je u izjavi za Autocar objasnio: “Cilj je proizvodnja vozila i velikog broja komponenti te imati sjedište u Hrvatskoj, koja bi potom izvozila desetke tisuća automobila godišnje na druge lokacije na kojima će se pružati robotaxi usluga.”
Tvrtka je navodno u pregovorima s 20 gradova diljem Europe i Bliskog istoka o ponudi usluge nakon pilot projekta u Zagrebu. Na Rimčevoj web stranici detaljno je opisan plan da do 2026. bude u funkciji u Hrvatskoj, a godinu dana kasnije u Njemačkoj i Velikoj Britaniji.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
darko122
Chibuky
a55k1ck3r
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.