Toyota postaje stopostotnom vlasnicom Daihatsua, u kojemu vidi potencijal, a gasi marku Scion, koja je stvarala gubitke
Japanski automobilski div Toyota četvrtu godinu u nizu najveći je svjetski proizvođač auta, s više od 11 milijuna prodanih vozila u 2015. A, da u budućnosti ne kani prepustiti vodeću poziciju naslućuju zanimljivi poslovni potezi.
Prvo je najavila kupovinu preostalih 49% dionica Daihatsua kako bi ojačala ponudu u segmentu malih vozila, a potom i gašenje marke Scion koja je, ustvari, Toyotin jeftiniji brend namijenjen isključivo tržištu u SAD. Scion je opstao 14 godina, ali nije ostvarivao planirani profit, nego je stvarao gubitke.
Likvidairati gubitaša nije bila teška odluka, posebice kad joj za kupnju preostalih dionica Daihatsua, po procjenama, trebaju tri milijarde USD. S Daihatsuom, inače specijaliziranim za male aute, Toyota želi proširiti ponudu i pretvoriti ga u globalnog igrača.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.