Nakon novih odredbi koje propisuju da svaki novi automobil mora zadovoljiti norme WLTP-a (o emisiji štetnih plinova) i koje su puno strože od prethodnog sustava NEDC-a, SEAT-ova jurilica izgubila je ponešto 'mišića'
Direktna posljedica toga je smanjenje snage ovoga španjolskog hothatcha, s 'okruglih' 300 na 290 konjskih snaga. Grupaciju Volkswagen najviše je 'uzdrmala' nova odredba o emisiji štetnih plinova, a sve je 'palo na leđa' SEAT-a i njegova najbržeg modela Leona Cupre.
No, jedina pozitivna stvar u cijeloj priči je to što je karavanska izvedba istog automobila, ali s pogonom na sve kotače, ostala 'netaknuta'. To znači da SEAT Leon Cupra ST zadržava 'okruglih' 300 KS, upravo zahvaljujući pogonu na sve kotače, koji kompaktni Leon Cupra nema.
Naravno, posljedice ove promjene načina testiranja automobila na ispušne plinove osjeti se u cijeloj autoindustriji. Primjerice, Peugeot je morao pauzirati proizvodnju svojega hothatcha, modela 308 GTi, a posljedice su osjetili i Porsche i BMW, koji su morali promijeniti strukturu testiranja novih modela.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.