Električna vozila na baterije ne predstavljaju jedini način za postizanje CO2 neutralnosti, rekao je predsjednik Toyote
Era baterijskih električnih vozila već je pred vratima, ali na Tokijskom autosalonu, Toyota je pokazala da motori s unutarnjim izgaranjem mogu ponuditi još obilje zabave premijerama modela kao što su redizajnirani GR Yaris i konceptni Lexus LBX Marizo s 300 KS. Tu je još mnogo drugih Toyotinih modela s pogonom na fosilna goriva koje će ljubitelji automobila uskoro vidjeti na cestama.
Govoreći na tiskovnoj konferenciji u sklopu salona predsjednik Toyote Akio Toyoda otkrio je da proizvođač automobila razvija nove motore s unutarnjim izgaranjem, ističući da će ti motori igrati važnu ulogu u postizanju CO2 neutralnosti.
"Klasični motor još uvijek može odigrati ulogu praktičnog sredstva za postizanje ugljične neutralnosti. Dakle, poboljšajmo tehnologiju motora", rekao je Toyoda novinarima u petak.
"Električna vozila na baterije ne predstavljaju jedini način za postizanje CO2 neutralnosti. Ne bismo li svi trebali imati entuzijazam za automobile dok prihvaćamo izazov? Možda zvuči kao da idemo protiv vremena, ali to nije istina. Ovo je nužan korak prema budućnosti", dodao je Toyoda.
Pojedinosti o Toyotinim motorima sljedeće generacije nisu objavljene, ali Auto News tvrdi da će upotreba naprednih motora s unutarnjim izgaranjem biti ključni fokus za marku tijekom 2024. godine.
Tijekom svog govora, Toyoda je istaknuo da otprilike 5,5 milijuna ljudi radi u japanskom automobilskom sektoru i rekao da želi zaštititi radna mjesta koje ti ljudi imaju.
“Ovi ljudi podržavaju Japan i imaju vještine da Japan budućnosti učine jakim. Nikad ne smijemo izgubiti te ljude. Svima onima koji su do sada proizvodili motore poručujem - nastavimo proizvoditi motore... Nikada neću dopustiti da sav posao koji ste do sada napravili propadne", rekao je Toyoda.
Toyota će vjerojatno težiti smanjenju emisija iz svojih motora na više načina, uključujući tehnologiju veće kompresije i manjeg izgaranja. Također radi na motorima na unutarnje izgaranje koje pokreće vodik.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.