Početna Novosti 4 pregleda

'Strujići' su prošli kroz dvije države. Cilj imaju u Zagrebu

NIKOLA TESLA EV RALLY
Vidi galeriju 1/2
'Strujići' su prošli kroz dvije države. Cilj  imaju u Zagrebu 'Strujići' su prošli kroz dvije države. Cilj  imaju u Zagrebu

Ugostila ih Istra. Električni automobili krenuli su iz Ljubljane, etape su im prosječno duge 160 kilometara. Okupili su sve automobile na struju u regiji

Kako piše 24sata.hr, od Ljubljane, preko Udina, Portoroža i kroz Istru, ovogodišnji Nikola Tesla EV rally okupio je desetke automobila, koji će utrku od 740 kilometara završiti u Zagrebu. Još dok su vozači električnih vozila bili negdje oko Labina, direktorica utrke Tina Kolovrat nabrojila nam je sve automobile koji sudjeluju u reliju.

- Uspjeli smo okupiti sva dostupna električna vozila u regiji. Imamo BMW i3, Mitsubishi i-MiEV, Nissan LEAF, eSmart, Volkswagen e-Up, Renault Zoe, sva Tesla motors vozila, DOK-ING Loox i XD. U Opatiji će nam se pridružiti i nekoliko BMW-a i8, koji su hibridni automobili, pa će sudjelovati izvan konkurencije - kazala nam je dok je jurila ispred kolone kako bi sredila sve s agregatima za punjenje automobila, jer Hrvatska jako zaostaje za EU u tom dijelu.

NIKOLA TESLA EV RALLY | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Od Ljubljančanke iz relija doznali smo da hotel iz kojeg su krenuli u Ljubljani ima devet punjača, a cijela Hrvatska ima ih samo 20-ak. Zato su i pokrenuli ovaj reli.

- To je prvenstveno promotivno i edukacijsko događanje, manje sportsko. Električna vozila su budućnost koja je već počela, a i pred EU smo obavezni otvoriti određeni broj punionica za njih već do kraja ove godine - kazala nam je. Pravo nastupanja imaju vozila s dometom od najmanje 110 km, a prva tri mjesta donose nagrade od 100, 500 i 300 eura. Na Jarun u Zagrebu planiraju stići danas oko 18 sati. Ove godine je Fond za zaštitu okoliša odobrio sufinanciranje još 179 električnih vozila, što je veliki skok u odnosu na 74, koliko ih već vozi našim prometnicama.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.