Početna Novosti 348 pregleda

Suzuki je promijenio logo nakon 22 godine. Vidite li razliku?

FOTO: Suzuki

Novi amblem zadržava prepoznatljivo stilizirano slovo S, ono koje je već generacijama sinonim za ovu japansku marku

Na prvi pogled možda se čini da je sve ostalo isto. No, Suzuki je prvi put nakon više od dva desetljeća odlučio redizajnirati svoj zaštitni znak, i to ne kroz radikalnu promjenu nego kroz niz suptilnih poteza koji odražavaju "duh vremena".

Novi amblem zadržava prepoznatljivo stilizirano slovo S, ono koje je već generacijama sinonim za ovu japansku marku, ali se od stare verzije razlikuje u nekoliko detalja koji ga čine jednostavnijim, suvremenijim i prilagođenijim digitalnom dobu.

Author: Suzuki foto: Suzuki Novi logo Suzukija

Najveća promjena je u samoj izvedbi. Umjesto kromirane površine, koja je obilježila prethodni dizajn i davala mu sjajnu, gotovo luksuznu notu, novi amblem koristi sloj srebrne boje s visokim sjajem. Time je logo postao vizualno jednostavniji, ali i praktičniji za korištenje na različitim platformama, od automobila do mobilnih aplikacija. Osim toga, logo je sada ravniji, s manje trodimenzionalnog reljefa, što ga čini pogodnijim za digitalne prikaze i lakšim za industrijsku proizvodnju.

Author: Suzuki foto: Suzuki Stari logo Suzukija

Suzuki se ovom promjenom pridružuje nizu automobilskih marki koje su u posljednjih desetak godina svoje logotipe “pročistile”. Volkswagen, Renault, Peugeot i Kia samo su neki od primjera proizvođača koji su iz kromiranih i kompleksnih oblika prešli na ravne, jednostavne varijante, jasno usklađene s modernim trendovima. Za razliku od njih, Suzuki nije posegnuo za potpunim minimalizmom – oblik i karakter slova S ostali su gotovo netaknuti – već je evolucija amblema izvedena pažljivo, bez odricanja od prepoznatljivosti.

Prve primjene novog znaka javnost će vidjeti krajem listopada na Sajmu mobilnosti u Japanu, gdje će se on pojaviti na konceptnim automobilima. Nakon toga, logo će se postupno uvoditi i na serijske modele.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.