Snaga bi trebala premašiti 700 KS, što bi GR GT postavilo uz bok modelima poput Ferrarija 296 GTB, McLarena Arture i Aston Martina Valhalla
Toyota je službeno potvrdila da će na predstojećem Japan Mobility Showu predstaviti novi GR superautomobil, čime najavljuje povratak u klasu u kojoj dominiraju make poput Ferrarija i Lamborghinija. Očekuje se da će model nositi ime GR GT i predstavljati duhovnog nasljednika legendarnog Lexusa LFA, no ovaj put pod markom Gazoo Racing, a ne Lexusom.
Najava je stigla kroz intrigantan teaser objavljen na društvenim mrežama Toyote. Na stazi Fuji Speedway postavljen je natpis “GT Corner”, uz siluete triju modela koji definiraju Toyotinu sportsku povijest, 2000GT iz 1967., Lexusa LFA iz 2010. i tajanstvenog novog superautomobila s prepoznatljivim crvenim logotipom GR na nosu. Poruka objave glasila je: “Desno je 2000GT, pored njega LFA, a do njega...?”, jasno sugerirajući da stiže treći povijesni član te sportske loze.
右と左まちがえました…
— トヨタ自動車株式会社 (@TOYOTA_PR) October 10, 2025
正しくは
-------
右は2000GT
その隣はLFA
その隣は...?
-------
です!!!!
みなさまご指摘ありがとうございます...! https://t.co/l5ja7rBEbp pic.twitter.com/A5oAxIymn5
Automobil koji će uskoro biti predstavljen temelji se na GR GT3 konceptu iz 2022. godine. Tijekom protekle dvije godine više je puta viđen na testiranjima i čak se zamaskiran pojavio na Goodwood Festivalu brzine, u cestovnoj i trkaćoj izvedbi. Najnoviji teaser otkriva LED svjetla u uskim modulima, veliki prednji otvor za zrak i crnu središnju prugu koja podsjeća na trkaće automobile marke iz šezdesetih. Trkaća verzija ima dodatne aerodinamičke elemente, agresivniji stražnji difuzor i bočno postavljene ispušne cijevi, što upućuje na ozbiljan fokus na stazu.
Ispod karbonske karoserije očekuje se aluminijski monokok radi male mase i maksimalne krutosti. Pogonski sklop trebao bi činiti 4-litreni V8 s dva turbopunjača, uparen s elektromotorima u klasičnoj hibridnoj konfiguraciji. Prema dosadašnjim informacijama, riječ je o sustavu koji kombinira iskustvo Toyote iz utrka izdržljivosti i serijskih hibrida, čime bi novi model trebao spojiti brutalnu snagu s učinkovitom elektrifikacijom.
Snaga bi trebala premašiti 700 KS, što bi GR GT postavilo uz bok modelima poput Ferrarija 296 GTB, McLarena Arture i Aston Martina Valhalla. Unatoč sofisticiranoj tehnologiji, Toyota navodno želi zadržati "analogni osjećaj u vožnji".
Predstavljanje GR superautomobila zakazano je za 13. listopada, neposredno prije otvaranja Japan Mobility Showa, a na događaju će biti otkriven i širi plan razvoja Toyotine GR i Lexus performance divizije. Pritom će se najaviti i budući projekti poput nove GR Celice s motorom u sredini te širenja luksuzne marke Century na globalna tržišta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.