Toyota je marka koja trenutno možda najmanje vjeruje u elektrifikaciju. U europi za sada imaju samo jedan električni model, a iz tvrtke često stižu poruke iz kojih se da naslutiti da im ideja o potpunom prelasku na struju "nije baš mila". Sada se oglasio Gazoo Racing (GR), ogranak tvrtke za automobilski sport i cestovne sportske automobile s vrlo sličnom porukom. Oni vjeruju da motori s unutarnjim izgaranjem još uvijek imaju svijetlu budućnost i navode da da još uvijek ulažu u tehnologiju s unutarnjim izgaranjem za svoje buduće modele.
U razgovoru za australski časopis Car Expert, predsjednik Toyote Gazoo Racing Tomoya Takahashi rekao je da ne postoje nikakvi planovi za njihovo električno sportsko vozilo. Također je dodao da GR namjerava "koristiti motore s unutarnjim izgaranjem što je više moguće". "Možda će u budućnosti doći vrijeme kada će ti motori biti zabranjeni, ali motori s unutarnjim izgaranjem nisu loši, neprijatelj je ugljik", izjavio je Takahashi.
Iz svega ovoga se da zaključiti da je sudbina modela FT-Se (na slikama) već zapečaćena. Konceptni električni automobil premijerno je predstavljen u listopadu 2023. na Japan Mobility Showu u Tokiju. Sportski dvosjed s oznakom GR, dva motora i pogonom na sve kotače od 0 do 100 km/h ubrza za manje od tri sekunde i psotiže 250 km/h. No sve to očito nije impreisoniralo ljubitelje sportskih Toyota.
Ipak, Takahashi ne odbacuje potpuno elektrifikaciju te je u razgovoru naglasio "Upotrebom hibridne tehnologije možemo smanjiti emisije ugljika". Također nije isključio sintetička goriva, a znamo da Toyota radi i na razvoju motora s unutarnjim izgaranjem koji rade na vodik.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.