Novi Twingo će svojim oblikom slijediti primjer budućeg Renaulta 5 i Renaulta 4 koji se također oslanjaju na dizajn svojih slavnih prethodnika
Renault je priredio veliko iznenađenje tijekom “Capital Market Daya” njihov nove marke Ampere, događaja koji je održan jučer. Francuski proizvođač je otkrio kako će 2026. ponuda modela bit će proširena malim, ekonomičnim i pristupačnim električnim automobilom. To ne bi bilo ništa senzacionalno da taj automobil ne izgleda gotovo isto kao legendarna prva generacija Twinga te s njim dijeli ime. Budući Twingo najavljen je studijom koja nosi ime Renault Twingo Legend Concept.
Aktualna generacija Twinga nije ni približno takav hit kao originalni model. Ima i električnu verziju koja ima doseg od samo 180 km i košta ponosnih 26.390 eura što bi vrlo skoro moglo postati potpuno nekonkurentno jer s obzirom na nedavno predstavljeni Citroën e-C3, koji će nuditi 320 km za "samo" 23.300 eura.
Novi Twingo će svojim oblikom, dakle, slijediti primjer budućeg Renaulta 5 (premijera u veljači 2024.) i Renaulta 4 koji se također oslanjaju na dizajn svojih slavnih prethodnika.Polukružna prednja i stražnja svjetla na konceptu temelje se na dizajnu originalnog Twinga koji je u to vrijeme stvorio šef dizajna Patrick Le Quément. Tu su i prepoznatljiva tri "usisnika" na "poklopcu motora". Još uvijek nije jasno hoće li i interijer biti sličan onome na Twingu iz 1993. i hoće li biti toliko varijabilan. Osim toga, čini se da je novi Twingo model s pet vrata, za razliku od izvorne verzije, što bi svakako bila velika praktična prednost.
Još nisu otkriveni skoro nikakvi detalji novog Twinga. Originalni model bio je dugačak 3,43 metra, a njegova moderna reinkarnacija će vjerojatno biti nešto veća. Renault je najavio osnovnu cijenu ispod 20.000 eura i potrošnja struje od oko 10 kWh na 100 kilometara. To bi bilo izuzetno mala potrošnja i vrlo konkurentna cijena.
Osim toga, Renault je najavio 75 posto niže emisije CO2 tijekom cijelog životnog ciklusa nego kod trenutnog prosječnog europskog modela s motorom s unutarnjim izgaranjem. Vozilo će se proizvoditi u Europi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.