Početna Novosti 8582 pregleda

U Hrvatsku stigao Mercedes koji će zamijeniti čak četiri modela

FOTO: Dubravko Kolarić

Novi CLE zamjenjuje čak četiri dosadašnja Mercedesova modela, coupe i cabrio verzije C-klase i E-klase. Znamo i cijene

Potpuno novi Mercedes CLE koji će se nuditi u coupe verziji i kao kabriolet s platnenim krovom stigao je u Hrvatsku. Ovaj model zamjenjuje čak četiri dosadašnja Mercedesova modela, coupe i cabrio verzije C-klase i E-klase. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Što se tiče dizajna i veličine, novi CLE se više ugledao na E-klasu. S dužinom od 4,85 metara, CLE je 16 centimetara duži od C-klase Coupé i 1,5 centimetar duži od stare E-klase Coupé. Za usporedbu: BMW serije 4 Coupé dugačak je 4,77 metara. Što se tiče širine 1,86 m i visine 1,43 m, CLE je u također u rangu s e-coupéom. Međuosovinski razmak je 2,85 metara - 8 mm manje od E, ali 25 mm više od C-klase.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Zbog većih dimenzija novi automobil donosi znatno više prostora nego u C-klasi Coupé, ali i u dosadašnjoj E-klasi Coupé. Posebno bi putnici straga trebali imati koristi od više prostora za glavu, za ramena i laktove te za koljena. U prtljažnik stane 420 litara u verzijama s benzincem ili dizelašem te skromnih 290 litara u plug-in hibridne verzije.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Većina pogona u ponudi su četverocilindraši s blagim hibridnim sustavom. Osnovni benzinski CLE 200 ima 204 KS, a snažniji CLE 300 258 KS. Tu je i jedan dizel, 220d  sa 197 KS. Svi ovi modeli imaju dodatnih 23 KS i električnog sustava. Dizel se nudi samo sa stražnjim pogonom, slabiji benzinac i s pogonom na sve kotače, dok su snažniji benzinci serijski 4Matic varijante. Najsnažnija benzinska verzija je za sada CLE 450. Njegov 3-litreni turbo agregat razvija 381 KS (+23 iz blagog hibridnog sustava) i 500 Nm. Automobil s ovim motorom do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde. Sve motorizacije serijski imaju 9-brzinski automatik. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Plug in hibridne verzije i AMG inačice dolaze malo kasnije, početkom iduće godine. "Civilni" AMG će biti model 300e s četverocilindričnim motorom i snagom sustava od 333 KS. Snažniji plug-in hibrid pokretat će najprestižniju CLE 63S+ verziju: riječ ej o prilično neobičnom spoju izuzetno snažnog dvolitrenog četverocilindričnog motora sa   476 KS i električnog motora za ukupnu snagu sustava od čak 680 KS. Ispod ove AMG verzije smjestit će se još jedna konzervativnija, CLE 53 AMG sa šesterocilindričnim motorom i 450 KS (+ 23 iz blagog hibridnog sustava). 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Standard u autu je takozvani komforni ovjes koji je 15 mm spušten u odnosu na limuzinsku E i C-klasu. Uz nadoplatu se nude sportski ovjes i upravljanje na sva četiri kotača. Čvršća postavka opruga i amortizera, kao i izravniji upravljač osiguravaju više zabave u vožnji. Tu je i potpuno adaptivni ovjes koji serijski dolazi u kombinaciji s upravljanjem na sve kotače. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Unutrašnjost je uglavnom prenesena iz aktualne C-klase, uključujući 12,3-inčni zaslon s instrumentima i okomiti 11,9-inčni infotainment zaslon. Međutim najnovije generacije elektroničke arhitekture i MBUX infotainment sustava dolaze svježe iz nedavno predstavljene E-klase. Mercedes ističe i novost poznatu iz E-klase, a to je da kupci  mogu sami kreirati "rutine" vezane za funkcije automobila. Primjer jedne takve rutine je: "Ako je unutarnja temperatura ispod deset stupnjeva Celzijusa, uključuje se grijanje sjedala i ambijentalno osvjetljenje prelazi na toplu narančastu boju." Vozač također može dodijeliti naziv za takve rutine koje je sam stvorio, kao na primjer "Zagriji me". 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Na Hrvatskom tržištu isprava se nudi samo Coupé i tu u kombinaciji s dizelom kao 220d i s benzincima kao 200, 300 i 450. Početkom iduće godine, dakle vrlo skoro na tržište stiže i cabrio te AMG verzije. Osnovni benzinac košta od 66.441 eura, a dizel ima cijenu od 69.068 eura. Najskuplji model u ponudi je trenutno CLE 450 $Matic koji ima osnovnu cijenu od 93.739 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.