Smanjenje mase jedna je od ključnih sastavnica poboljšanja ekonomičnosti vozila, a Ford istražuje načine drastičnoga smanjenja mase motora
Najveća zvijezda Forda na salonu u Detroitu bio je veličanstveni GT, a ni ništa manje zanimljiva nije bila ni najava posve novoga pristupa izradi motora. U Fordu rade pokuse s ugljičnim vlaknima kojima zamjenjuju aluminijske komponente motora. Višestruko nagrađivani Ecoboost motor s obujmom jedne litre u eksperimentalnoj izvedbi čak je 13 kilograma, odnosno 15% lakši od konvencionalnoga, što doprinosi najmanje 4,5% manjoj potrošnji goriva i emisiji plinova.
Robert Fascetti, potpredsjednik odjela za razvoj motora, rekao je kako su se fokusirali na pet glavnih sastavnica te tvrdi da su zasad veći troškovi proizvodnje jedini razlog što se tehnologija već ne primjenjuje. Osim što radi na smanjenju mase Ford razvija i sustav isključivanja cilindara te električno pokretani turbopunjač, što smanjuje potrošnju dodatnih šest posto.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.