OnStar sustav pomoći u automobilu od nedavno je funkcionalan i u Hrvatskoj. Osobni pomoćnik za povezivanje i usluge dostupan je 24 sata dnevno...
Svi Opelovi auti nove generacije, odnosno modelne godine 2018. opremljeni su jedinstvenim sustavom OnStar koji je od nedavno dostupan, odnosno posve funkcionalan i za korisnike u Hrvatskoj. OnStar je sustav koji omogućuje povezivanje s osobnim pomoćnikom putem telefonske linije u autu.
U bilo koje doba dana hrvatskim će se kupcima javljati operater na hrvatskom jeziku. OnStar savjetnici mogu pomoći i u rezervaciji hotelske sobe, pa čak i parkirališnih mjesta. Usluga OnStar podrazumijeva i pomoć u hitnim slučajevima, na primjer ako se aktivira zračni jastuk sustav će o nesreći obavijestiti odgovarajuće službe.
Tipka SOS radi i u slučaju da ostanete bez goriva ili probušite gumu, a OnStar omogućuje i daljinske usluge, poput pronalaska vozila u slučaju krađe, pa čak i otključavanja auta u slučaju da ste ključeve ostavili u autu.
Moguće je zatražiti i dijagnostičku provjeru auta s najvažnijim podacima i informacijama o stanju vozila. Sve OnStar usluge besplatne su tijekom prve godine korištenja, nakon čega se mogu produžiti putem portala MyOpel, što znači da nije niti nužan fizički odlazaku ovlašteni Opel servis.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.