Testiranje vanjskih zračnih jastuka su u tijeku, a proizvođač najavljuje mogućnost ugradnje u serijske aute već 2020.
Tvrtka TRW, specijalizirana za izradu zračnih jastuka i sigurnosnih elemenata za autoindustriju, predstavila je koncept vanjskih bočnih zračnih jastuka koji 30 posto smanjuju silinu udarca. Istina, ideja nije nova, no TRW je otišao najdalje u razvoju. Glavni problem u odnosu na standardne unutrašnje zračne jastuke je taj što vanjski zahtjevaju aktiviranje prije udarca.
Za to su potrebni senzori, no oni moraju biti dovoljno precizni da ne aktiviraju zračne jastuke u neprimjerenim situacijama poput malih udaraca predmeta s ceste, kamenja i sl. Inače, vanjski zračni jastuci već postoje u serijskim autima. Prvi ih je počeo koristiti Volvo na modelu V40. Sedam senzora smještenih sprijeda aktiviraju zračni jastuk koji se napuhuje kako bi zaštitio pješake.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.