Početna Novosti 246 pregleda

Više od 800 KS: Ovo je najsnažniji Mercedes SL u povijesti

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG SL 63 S E Performance koristi monstruozni plug-in hibrid pogonski sustav koji se sastoji od 4,0-litrenog V8 biturbo motora i "AMG Electric Drive Unit" električnog motora

Mercedes-AMG je predstavio najsnažniji SL u povijesti. Mercedes-AMG SL 63 S E Performance koristi monstruozni plug-in hibrid pogonski sustav koji se sastoji od 4,0-litrenog V8 biturbo motora i "AMG Electric Drive Unit" električnog motora. Oni zajedno razvijaju snagu od 816 KS i maksimalni okretni moment sustava do 1420 Nm! Performanse su na razini superautomobila: ubrzanje do 100 km/h traje 2,9 sekundi, a najveća brzina iznosi 317 km/h. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Benzinski 4,0-litreni V8 smješten je ne prednjoj osovini i razvija 612 KS, a pomaže mu električni motor od 204 KS s dvobrzinskim mjenjačem i mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja stražnje osovine. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Lagana i malena baterija također se nalazi straga zbog bilje raspodijele mase i osovinskog opterećenja. Razvoj litij-ionske baterije inspiriran je tehnologijama koje su se, prema riječima proizvođača, dokazale u trkaćim automobilima Formule 1. Baterija nudi kapacitet od 6,1 kWh, 70 kW kontinuirane snage i 150 kW vršne snage. Punjenje se odvija putem instaliranog ugrađenog punjača od 3,7 kW s izmjeničnom strujom na stanici za punjenje, zidnoj kutiji ili kućnoj utičnici. Baterija je dizajnirana za brzu isporuku i potrošnju energije, a ne za najveći mogući doseg pa on iznosi samo skromnih 13 kilometara, što bi se uz življu vožnju u praksi moglo spustiti i na manje od 10 km. Vozač može birati između čak osam načina vožnje, a jedan od njih je i potpuno električni.  

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Da ne bi sve ostalo samo na snazi Mercedes je svoj automobil opremio ovjesom  AMG Active Ride Control s aktivnom stabilizacijom  i aktivnim upravljanjem na sve kotače. Ovisno o brzini, stražnji kotači se okreću u suprotnom smjeru (do 100 km/h) ili u istom smjeru (brže od 100 km/h) kao prednji kotači.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

AMG keramički kompozitni kočioni sustav visokih performansi s brončano obojenim fiksnim čeljustima sa 6 klipa sprijeda i plivajućim čeljustima s 1 klipom straga koristi se kao standard. Kočioni diskovi na prednjoj osovini imaju dimenzije 420 x 40 milimetara, a na stražnjoj osovini 380 x 32 milimetra.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Najsnažniji SL u povijesti je najlakše prepoznati po stražnjem dijelu gdje ima upadljivi otvor za punjenje,  naziv modela označen crvenom bojom i trapezoidne četverostruke ispušne cijevi. Automobil standardno ima 20-inčne AMG kotače od lake legure u dizajnu s više krakova. Aerodinamički su optimizirani, obojeni u mat crno i s visokim sjajem. Dimenzije guma na prednjoj osovini su 265/40 R 20, a na stražnjoj osovini 295/35 R 20. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG još nije objavio cijenu za ovaj model, no pretpostavljamo da će ona biti na razini od oko 300.000 eura bez dodatne opreme. Trenutno najsnažniji SL u je AMG 63 verzija sa brzincem i 585 KS, koja u Hrvatskoj košta 252.176 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.