Ovako nešto definitivno nismo očekivali, a ako su vas ove slike zainteresirale morat ćemo vas razočarati. Ovaj model nije namijenjen za Europu
Abarth smo do sada upoznali kao dio Fiata, i zadnjih nekoliko godina kao samostalnu sportsku marku koja u Europi uglavnom prodaje uzbudljive sportske izvedbe modela 500. No vjerovali ili ne ovo je novi Abarth. Ovako nešto definitivno nismo očekivali a ako su vas ove slike zainteresirale morat ćemo vas razočarati. Ovaj model nije namijenjen za Europu, prodavat će se samo u Južnoj Americi. No uz današnju globalizaciju automobilske industrije, tko zna, možda uskoro nađe put i do naših krajeva.
Novi coupe SUV se zove zove jednostavno Abarth Fastback, a kad ga ovako pogledamo na prvu izgleda kao jeftina alternativa BMW-u X4. Abarth Fastback stiže godinu i pol nakon mehanički srodnog Abarth Pulsea i Fiat Pulsea, još dva SUV-a koje talijanska marka prodaje u Južnoj Americi i koji također nemaju previše veze s njihovim europskim proizvodima. Kao i Pulse i Fastback ima svojeg ekvivalenta iz Fiata koji nosi naziv Fiat Fastback.
Abarthov novi model prilično je atraktivan auto s brojnim sportskim ukrasima na karoseriji i velikim 18-inčnim kotačima koji, doduše izgledaju maleno za ovu veličinu vozila. U unutrašnjosti nailazimo na crvene šavove posvuda po kabini, ukrase od lažnih ugljičnih vlakana na kontrolnoj ploči i mnoštvo Abarth amblema. Samostojeći infotainment zaslon od 10,1 inča dolazi standardno i kombiniran je s digitalnom pločom instrumenata. Dodatne značajke uključuju subwoofer postavljen na prtljažni prostor, K&N sportski filter za motor,i bijele naljepnice s amblemom škorpiona.
Ispod poklopca motora nalazi se 1,3-litreni benzinski motor koji uz pomoć turbopunjača proizvodi 185 KS i 270 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi na prednju osovinu isključivo preko 6-stupanjskog automatika. Performanse su prilično sportske. Auto od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,6 sekundi.
Abarth je u automobil ugradio i različite načine vožnje, a sportski nosi naziv "Poison" te poboljšava odziv mjenjača i motora dok se na digitalnoj ploči s instrumentima pokazuje posebna sportska grafika. Nadalje, dvostruke ispušne cijevi zvuk više sportskim. Ovjes je namješten sportski jer je automobil u odnosu na Fiat dobio nove opruge i amortizere, veći stabilizator sprijeda i čvršću stražnju osovinu.
Abarth Fastback već je moguće naručiti na brazilskom tržištu po cijeni od preračunato oko 30.000 eura. S obzirom koliko SUV-ovi koštaju u Europi, ovo je izuzetno jeftino. Iako opis auta i njegove slike na prvu izgledaju kao nešto što bi lako moglo dobro proći i u Europi, sigurni smo da automobil kvalitetom i sigurnosnim sustavima ipak dosta zaostaje za europskim standardima,
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.