Početna Novosti 697 pregleda

Vlasnici najprestižnijeg Porschea ne smiju voziti svoje aute

FOTO: Porsche

Da opoziv nije ni malo bezazlen svjedoči upozorenje Porschea da vlasnici ne voze svoje automobile, jer postoji opasnost za kvar koji bi mogao uzrokovati prometnu nesreću

U travnju prošle godine Porsche je objavio opoziv za gotovo sve primjerke svog modela Carrera GT. Riječ je o vrlo rijetkom superautomobilu koji se u maloj seriji proizvodio od 2004. do 2006. godine, a opozivom je pogođeno 489 vozila U SAD-u, 11 u Australiji i još mnogo njih u drugim dijelovima svijeta.  Da opoziv nije ni malo bezazlen svjedoči upozorenje Porschea da vlasnici ne voze svoje automobile, jer postoji opasnost za kvar koji bi mogao uzrokovati prometnu nesreću.  Danas, devet mjeseci kasnije, Porsche još uvijek nije riješio problem i upozorenje je i dalje na snazi što sigurno ne veseli bogate vlasnike ovih rijetkih i vrlo skupih superautomobila čija cijena na tržištu rabljenih doseže i dva milijuna eura. 

Author: Porsche foto: Porsche

Što se događa s automobilom u zašto problemi još nisu riješeni pokušao je saznati automobilski portal Jalopink. Obratili su se Porscheu koji im je otkrio da još nisu razvili rješenje za problem. Glasnogovornik Porschea je izjavio da bi do rješavanja problema moglo proći još više od pola godine. Rješenje se očekuje negdje u trećem tromjesečju ove godine. 

Author: Porsche foto: Porsche

Tehnički gledano automobil se i dalje može voziti, no Porsche to strogo ne preporučuje. To također nije pametno jer zbog upozorenja Porschea bi se u slučaju eventualne nesreće moglo dogoditi da osiguravatelj odbije isplatu štete. 

Author: Porsche foto: Porsche

Problem kojeg Porsche ne može riješiti je ovjes, odnosno kuglasti zglobovi koji povezuju komponente ovjesa na poprečnom nosaču. Porsche je tijekom standardnog pregleda vozila pronašao neke slomljene spojeve, a detaljnom provjerom utvrđeno je da materijal korišten za spojeve ne pruža "dovoljnu otpornost na naponsku koroziju kada je izložen soli i mehaničkom naprezanju tijekom životnog vijeka auta. To znači da Porsche u principu treba razviti i proizvesti nove zglobove, a to je proces koji očito traje kod ovako kompliciranog i starog modela.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.