Početna Novosti 1722 pregleda

Volkswagen: Novi će benzinski 1.5 TSI trošiti malo, baš kao dizelski!

1

Prije gotovo deset godina oznaka BlueMotion postala je sinonim za ekonomične dizelske motore, no došlo je neko novo vrijeme, pa uz 1,0-litreni turbobenzinski motor ovu oznaku sada nosi i novi 1,5-litreni motor

1 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Naime, Volkswagen tvrdi kako upravo ova, nova generacija benzinskih agregata nudi “dizelsku” potrošnju. Za to je zadužen poboljšani sustav aktivnoga gašenja cilindara ACT. Za vožnje do 130 km/h te u rasponu od 1400 do 4000 okretaja vozilo će obavijestiti vozača o deaktivaciji dvaju cilindara.

1 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Primjerice, u Golfu taj proces donosi odličnu deklariranu kombiniranu potrošnju 4,8 litara na 100 kilometara i 4 litre na otvorenoj cesti. Ovaj motor dolazi u dvije opcije, slabiji je sa 130 KS a snažniji sa 150 KS. U kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvije spojke Golf će imati i mikrohibridnu tehnologiju pa će pri otpuštanju papučice gasa ubaciti u neutralan položaj te omogućiti smanjenje potrošnje za 0,4 litre na 100 kilometara.

1 | Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Problem električnih potrošača, poput audiouređaja i prednjih svjetala, riješen je malom litij-ionskom baterijom. U Wolfsburgu tvrde kako je upravo ovaj motor budućnost ove tvrtke te će zasigurno biti konkurentan već sada pomalo omraženome dizelašu. Imajući na umu da su benzinski modeli općenito jeftiniji, a odsad su i približno jednaki potrošači kao i dizelski, logično je zaključiti da će se u narednim godinama potražnja za dizelskim autima drastično smanjiti, a nije nemoguće da s vremenom potpuno nestanu s tržišta.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.