Ova sintetička tkanina izgleda luksuzno i ugodna je na dodir, a proizvođači automobila njome presvlače gotovo sve komponente interijera: sjedala, armaturu, upravljač, unutrašnji dio krova...
Stanje na tržištu moglo bi se vrlo brzo promijeniti, s obzirom na to što je talijanska tvrtka Alcantara SpA nedavno objavila kako ne uspijeva zadovoljiti čak 20% potražnje tržišta. Tvrtka je osnovana 1972. godine, a u zadnjih je deset godina utrostručila prihode, sa 64,3 na 187,2 milijuna eura.
Najveći rast prodaje, čak 35%, zabilježila je 2015. godine, a 80 posto posla odnosi se na potrebe automobilske industrije. Njiezini pogoni u Milanu imaju kapacitet proizvodnje 8 milijuna metara Alcantare godišnje, no svejedno kaskaju za potražnjom toga materijala.
U sljedećih pet godina planira udvostručiti proizvodne kapacitete te se zato sprema uložiti 300 milijuna eura. Dok se to ne desi, najvjerojatnije će se nestašica Alcantare osjetiti na tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.