Početna Off 153 pregleda

Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna"

1
Vidi galeriju 1/8
Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna" Alexandre Malval: "Otac sam i majka svih Citroëna"

Francuski dizajner s diplomom londonskoga Royal College of Arta stvara Citroëne od 2001., a najnoviji koji je proizašao iz dizajnerskoga studija na čijemu je čelu je C3 Aircross

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Citroën C3 Aircross, novi model u ponudi, koji u Hrvatsku stiže u prosincu, a koji smo u međuvremenu imali prilike i voziti, vrlo je važan za francusku marku jer njime ona ulazi u segment malih SUV-ova. Taj model neformalno zamjenjuje dosadašnji C3 Picasso, čime je Citroën napustio formu malih monovolumena i prešao na koncept “terenaca”.

Za jedinstveni izgled novoga C3 Aircrossa, koji ima i prepoznatljive elemente novih modela u gami, najviše je zaslužan Alexandre Malval, direktor dizajna Citroëna. S čovjekom koji je vodio tim dizajnera stvarajući C3 Aircross porazgovarali smo u Frankfurtu. A, o francuskom autu koji prvi put u povijesti sve tehničke elemente dijeli s Opelom Crosslandom X, Malval je imao puno toga za reći. Naime, ovaj je put u stvaranju auta itekako bila važna uloga dizajnera ne bi li se izgledom posve razlikovali kad su već tehnološki identični.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

AS: Citroën C3 Aircross i Opel Crossland X izgledaju posve drukčije.

Malval: Da, to je bilo važno za obje marke. S Opelom smo počeli surađivati još 2012., od prvih faza razvoja auta. No, mojemu timu dizajnera i meni dana je velika sloboda u stvaranju izgleda. Isto vrijedi i za Opelove dizajnere jer je za obje kompanije važno da se poštuju dizajnerski izričaj i specifičan izgled marki.
 

1 | Author: Autostart foto: Autostart

AS: Je li prilikom stvaranja auta bilo nekih ograničenja?

Malval: Naš i Opelov auto imaju iste dimenzije, isti razmak između kotača i isti “A” nosač krova, s identičnim vjetrobranskim staklom, no sve ostalo je posve drukčije. Tijekom stvaranja auta često smo posjećivali Opelov centar u Rüsselsheimu, pa i tvorničke pogone u španjolskoj Zaragozi. Nije bilo nikakvih tajni prilikom razvoja.
 

AS: Koje su glavne odlike C3 Aircrossa kad je u pitanju dizajn?

Malval: Najviše smo ponosni na njegove proporcije. One su nešto drukčije nego u ostalih SUV-ova u klasi. Ima kraći poklopac motora, što daje više prostora u putničkome prostoru, a karoserija odignuta od tla, ispupčeni rubovi blatobrana i masivni prednji branik daju mu moćan izgled.
 

1 | Author: Citroen foto: Citroen

AS: Na njemu se mogu vidjeti i neki elementi s C4 Cactusa i novoga C3.

Malval: Da, to nam je također bilo važno, da ga izgledom povežemo s autima u našoj gami.
 

1 | Author: Citroen foto: Citroen

AS: Je li i unutrašnjost C3 Aircrossa po nečemu specifična?

Malval: Apsolutno. U unutrašnjosti smo izbjegli “konflikt” između ploče s instrumentima i središnje konzole, pa djeluje prostranije i povećava praktičnost. Općenito je unutrašnjost vrlo prostrana, a posebnu pozornost posvetili smo bojama i dekoru. Auto ima puno potencijala u vezi s individualizacijom, kupci se mogu poigrati izborom boja, kotača...
 

1 | Author: Citroen foto: Citroen

AS: Kome je zapravo namijenjen Citroën 3 Aircross?

Malval: Njegov dizajn može pristajati jednako dobro svakome. Ženama, muškarcima, mladim obiteljima... Općenito je C3 Aircross inspirirajući i “trendy” pa ima puno potencijala, što će uskoro i dokazati.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.