Neki proizvođači kao što su Porsche i Ford i dalje nude ručni prijenos za svoje modele visokih performansi, ali Ferrari kaže da neće vraćati tradicionalni prijenos...
Dok je izlagao na sajmu u Parizu, direktor tehnološkog sektora u Ferrariju, Michael Hugo Leiters, potvrdio je da tvrtka neće ubacivati ručne prijenose, već se kompletno okreće automaticima s duplom spojkom, zbog performansi.
'Ferrari je dizajn, performanse i umjetničko djelo tehnologije. Nema ručnog prijenosa koji se može nositi s ovim performansama i zbog toga smo odlučili zadržati prijenos s duplom spojkom', rekao je Leiters.
Konačni model Ferrarija s ručnim prijenosom bila je prva generacija modela California, ali manje od pet primjeraka isporučeno je s tom postavkom. Jedan od njih je u Ferrarijevom muzeju. Ferrari nije jedina tvrtka koja će u potpunosti ukloniti ručni prijenos. Lamborghini je uradio isto s modelom Huracan, a prije lansiranja modela 911 R, Porsche je također bio na tom putu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.