Početna Off 1954 pregleda

Je li ovo najagora reklama za automobile ikada?

Oglas je zamišljen da bi kupce potaknuo na zamjenu "staro za novo", i njegova ideja je na prvi pogled simpatična, no smisao je potpuno promašen

Proizvođači automobila posljednjih su nam desetljeća podarili neke od najzabavnijih, najoriginalnijih i najsmješnijih oglasa, kako na televiziji, tako i u tiskanim medijima. Sjećate li se možda Audija koji se vozio skijaškom skakaonicom kao reklama za Quattro pogon ili Porschea koji je u kultnom oglasu priznao da nitko nije savršen, nakon što je osvojio devet od prvih 10 pozicija na utrci u Le Mansu 1983. godine?

Ali proizvođači automobila i trgovci automobilima i njihove agencije također zaslužni za mnoge nevjerojatno loše reklame. Kandidat za najgoru  reklamu ikada nam dolazi iz Afrike, preciznije iz Gane gdje je lokalni prodavatelj Suzukija plasirao oglas koji vrijeđa razum svakog ljubitelja automobila i usput nema nikakvog smisla. 

Oglas je zamišljen da bi kupce potaknuo na zamjenu "staro za novo", i njegova ideja je na prvi pogled simpatična, no upućenom ljubitelju automobila odmah je jasno da je smisao reklame potpuno promašen.

Author:

Vozilo koje ilustrira stari automobil na oglasu je klasična Lancia Delta Integrale Evolution II koja u dobrom stanju može vrijediti 100 do 150 tisuća eura. S druge strane, novi automobil za kojeg bi kupac trebao zamijeniti ovu skupu Lanciu je skromni Suzuki, vjerojatno Baleno koji u Gani košta oko desetine tog iznosa. 

Osim što reklama nema nikakvog ekonomskog smisla, ujedno i vrijeđa ljubitelje automobila jer ova Delta je jedan od najkultnijih automobila u povijesti. Pretpostavljamo da dizajner koji je izradio ne zna ništa o automobilima i vjerojatno ga je odabrao jer je bio crven, poput Suzukija. Ipak, nije nam jasno kako je oglas odobrio prodavatelj za kojegrade ljudi koji bi morali imati bar osnovna znanja o automobilima. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.