Oproštajna izvedba Bugattija za model kojeg je svijet gledao sa strahopoštovanjem. Svi su znali njegovo ime, pa čak i oni koji ne vole automobile
Nedavno je u Ženevi predstavljena posljednja serija Bugatti Veyrona, pod nazivom "La finale." Bio je to 450. proizvedeni Veyron time se označava kraj jedne ere koja je započela još 2005. Bugatti je izjavio da je to apsolutno, bez sumnje posljednji Veyron. Krasi ga dvobojna tema s crvenim oblogama ugljičnih vlakana, a čak je i u naslone za glavu ušiven naziv "La finale." U slučaju da još uvijek niste uvjereni da je došao kraj Veyronu, Bugatti je napravio ovaj video u kojem pokazuje kako je tekla izrada posljednjeg Veyrona u francuskom proizvodnom pogonu u Molsheimu.
Osim toga, u jeku proslave 10 godina proizvodnje Veyrona, stručnjaci iz Bugattija postavili su na stazu u Nürburgringu dva svoja rekordera. Najbrži automobil i najbrži roadster. Oba automobila razvijaju 1184 konjskih snaga. U slučaju da ste zaboravili, Veyron Super Sport postavio je brzinski rekord za cestovno legalne automobile u 2010. godini s najvećom brzinom od 431,072 km/h. Veyron Grand Sport Vitesse drži rekord za najbrži roadster koji je postavio u 2013. godini, vozeći 408,84 km/h. Napomenimo da su rekordi zabilježeni u Guinessovoj knjizi rekorda koja uvjetuje minimalno 30 proizvedenih primjeraka legalnih za cestu. A sada pogledajte fenomenalan slavljenički video dva najsnažnija automobila iz iste radionice.
Do danas su oba automobila ostala neporažena u svojoj kategoriji, ali to se može promijeniti već sljedeće godine, kada stiže spomenuti Veyronov nasljednik: Chiron. Čujemo da će biti lakši, snažniji i gotovo sigurno brži. Dosad jedina snimka navodnog razvojnog modela Chirona nalazi se u sljedećem videu:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.