Mazda također razvija električni model za 2019. godinu, namijenjen odabranim tržištima
Mazda će biti prva marka sa serijskom primjenom HCCI tehnologije u automobilskoj industriji. Japanska kompanija je pripremila značajnu inovaciju kad je riječ o motorima s unutarnjim izgaranjem. Nova tehnologija bi trebala smanjiti potrošnju goriva za 30 posto, a također i reducirati emisiju ispušnih plinova.

Homogeno paljenje s kompresijskim ubrizgavanjem (HCCI) je kompliciran naziv za prilično jednostavan sustav, koji uključuje komprimiranje mješavine benzina i zraka u cilindru do točke paljenja umjesto korištenja svjećice. Ovaj proces izgaranja zapravo čini da benzinski motori rade na sličan način kao konvencionalni dizeli.

Mazdin motor će označiti prvu serijsku primjenu HCCI tehnologije na automobilima. Proizvođači su i ranije eksperimentirali, a General Motors je razvio konceptni pogon za Saturn i Opel 2007., koji je poboljšao ekonomičnost za 15%. Timovi Formule 1 su istraživali ovu tehnologiju kroz verziju poznatu kao Jet Ignition.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.