Problem je u zastarjeloj infrastrukturi koja je projektirana kada su automobilu u prosjeku imali manje od jedne tone
Parkiranje električnih automobila do sada nije bilo nikakav problem. Velika većina javnih garaža dopušta parkiranje električnih automobila, a mnoge od njih imaju i punjače za njih, nerijetko potpuno besplatne. No stvari bi se mogle promijeniti. Prema istraživanju koje je provedeno u Velikoj Britaniji, mnoge garaže koje imaju više katova mogle bi se srušiti zbog velike težine električnih automobila. Problem je u zastarjeloj infrastrukturi koja je projektirana kada su automobilu u prosjeku imali manje od jedne tone. Današnji električni automobili nerijetko su dvostruko teži.
Procjenjuje se da diljem Ujedinjenog Kraljevstva postoji oko 6000 višekatnih parkirnih garaža, od kojih su mnoge izgrađene šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Zbog toga raste zabrinutost da bi povećanje udjela električnih vozila u kombinaciji s starom i nerijetko loše održavanom infrastrukturom moglo dovesti do urušavanja ovih građevina.
Konzultant za parkirališta i građevinski inženjer Chris Whapples, autor novih smjernica, upozorava da se ne može zanemariti mogućnost da se neka od parkirališta u lošem stanju uruše. Za The Telegraph je izjavio: "Ne zvučati previše alarmantno, ali definitivno postoji mogućnost da se neka od parkirališta koja su u lošem stanju uruše".
Nova električna vozila puno su teža od prosječnih benzinskih ili dizelskih automobila. Na primjer Tesla Model 3 teži 1.672 kg, dvostruko više od usporedivog modela od prije 50 godina. Mnoga su parkirališta imala strukturalne nedostatke već kad su izgrađena, a sada je stanje još lošije zbog godina neodgovarajućeg održavanja.
U pokušaju da parkirališta budu prilagođena budućnosti, Whapples i Russell Simmons, predsjedavajući skupine za strukture British Parking Association, stvorili su nove smjernice koje će preporučiti veće nosive težine za prilagodbu težim vozilima. Ovim smjernicama savjetovat će se da se proračunska ograničenja opterećenja za betonske podove na parkiralištima povećaju s 2500 N na 3000 N po kvadratnom metru.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.