Mnogi automobilski entuzijasti neće biti sretni kada vide Hondin motor u BMW-ovu klasiku, no ovo nije samo jedna u nizu 'transplantacija', ovo je nešto mnogo više.
Prije svega, motor je smješten iza prednje osovine, pa ovaj automobil gotovo ne možemo klasificirati kao zvijer sa središnje postavljenim motorom.
Motor iz Honde S2000 dobio je i kompresor, nove injektore i elektroniku te razvija 365 KS, a vlasnik tvrdi kako se lako može mapirati i do 450 KS. Brzi automobil treba i snažne kočnice, pa je ovaj E30 dobio glomazne kočnice Evo s modela M3 serije E36 te potpuno podesiv ovjes.
Ukupna masa smanjena je na 970 kg, djelomično zahvaljujući M3 “bodykitu” načinjenom iz fiberglasa. Naravno, kao i svaki drugi trkaći automobil, ovaj BMW ima i zaštitni kavez, sportska sjedala i volan i ostale detalje.
Ovaj zanimljivi automobil nalazi se u Velikoj Britaniji i prodaje se na eBayu za malo više od 17 tisuća eura. Vlasnik kaže kako će novac uložiti u svoj novi projekt. Motor 2JZ iz Toyote Supre ugradit će u BMW M3 E46...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.