Početna 44 pregleda

Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji

Škoda Octavia
Vidi galeriju 1/7
Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji Osvježena Octavia: Škodin 'bestseller' postaje još dinamičniji

Novi 3-cilindrični motor pojačan Dynamic Chassis Controlom (DCC) koja dopušta vozaču da odabere postavke ovjesa koje mu odgovaraju

Nova Octavia impresionira sa svojim snažnim i ekonomičnijim motorom, budući da se raspon benzinskih i dizelskih motora proteže do 230 KS u TSI-u, odnosno 184 KS u TDI-u. Kod TSI motora, 1,2 litreni 3-cilindrični motor zamijenio je 4-cilindrični motor. S obujmom 999 cm3, novi 1.0 TSI razvija 115 KS i daje na raspolaganje 200 Nm okretnog momenta u rasponu od 2000 do 3500 okretaja u minuti. Prvi 3-cilindarski motor u povijesti serije ima sofisticiranu akustiku i omogućuje bolju vozačku izvedbu od svog prethodnika. DSG mjenjač ima 7 brzina, a 1.0 TSI ubrzava 'hatchback' Octaviu od 0 do 100 za deset sekundi i postiže najveću brzinu od 202 km/h, dok je u kombinaciji s ručnim mjenjačem od 6 brzina motor na 'stotki' za 9,9 sekundi.

Najveći napredak, međutim, je trošnja novog 3-cilindričnog motora koja je 8 posto niža nego kod prethodnika te na 100 km troši samo 4,5 litre benzina. Što se tiče tehnoloških promjena, klima dolazi s filterima, stražnja kamera zadržava čistoću zahvaljujući mlaznicama za pranje, ispod suvozačevog sjedala ugrađen je kišobran, dok se na naslonima prednjih sjedala može montirati iPad.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.