Mnogi danas misle kako je autonomna vožnja rezultat moderne autoindustrije, ali ipak nije tako. Sve je počelo još prije 50 godina...
Godine 1968. Continental je na svojoj probnoj stazi testirao prvi elektronički kontroliran automobil bez vozača. Sustav je bio razvio Siemens, Westinghouse, a u suradnji s naučnicima s tehničkih fakulteta u Münchenu i Darmstadtu.
Bio je opremljen elektromehaničkim upravljanjem, elektromehaničkom kontrolom gasa i radiouređajem za prijem povratnih informacija. Induktivni senzori bili su pričvršćeni na prednjoj i zadnjoj strani vozila, a mjerili su intenzitet magnetnoga polja stvorena kroz struju prijenosa.
Odnosno, ispod staze postavljena je žica pomoću koje je automobil držao pravac, a iz kontrolne sobe upravljalo se gasom i kočnicom. Spomenimo kako je automobil koji je poslužio kao pokusni kunić u ovome projektu bio tada tek predstavljeni Mercedes 250 serije W114, a iako bi se danas to činilo kao nešto zaista primitivno, tada je to izgledalo kao znanstvena fantastika.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.