Iako se u medije uglavnom guraju bogato opremljeni modeli, ono što se najviše kupuje su jeftinije verzije auta poput Meganea s osnovnim benzincem
Atraktivan izgled na kojem su podjednako upečatljivi prednji i stražnji dio, te vrhunska udobnost uvjerljivo su najjače strane testiranog Meganea. Bez obzira na to što se radio o modelu s osnovnim benzinskim motorom, Megane se pokazao kao dobar obiteljski automobil.
Maleni turbomotor snage 100 KS pokazao se sasvim dovoljnim u svim uvjetima, čak i na dužim putovanjima. Performanse nisu spektakularne, no automobil je daleko od sporog. Pritom veseli vrlo tih rad motora, mala buka u unutrašnjosti i pri visokim brzinama te razumna potrošnja koja se tijekom testa kretala oko 7 l/100 km u kombiniranoj vožnji.
Megane spada među najprostranije automobile u klasi te nudi zaista mnogo mjesta, kako u dužinu, tako i u širinu. U prtljažnik stanu 434 litre, mnogo više od prosjeka klase. Cijenom se svrstava u jeftinije automobile u klasi. Izuzmemo li dodatnu opremu, testirani model stoji 124.900 kuna, što je razumna ponuda za obiteljski kompakt.
TVORNIČKI PODACI
Masa: 205 kg
Dimenzije: 436x181x145 cm
Obujam: 1198 ccm
Snaga: 74 kW/100 KS
Ubrzanje (0-100 km/h): 12,3 s
Najveća brzina: 179 km/h
Potrošnja: 5,4l/100 km
Cijena: 141.700 kn (testni model), 124.900 kn (bez doplata)
7'' zaslon, navigacija, automatska klima
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.