Početna 191 pregleda

48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj

Auto startova karavana u Francuskoj
Vidi galeriju 1/36
48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj 48 sati avanture: Odličan provod u Francuskoj

Vatreni su se vratili iz Francuske ozarena i visoko podignuta čela, a puna dojmova s vikenda u Saint Etiennu vratila se i Autostartova karavana

Nas tridesetak, što nagrađenih čitatelja, što novinara, a što sponzora, pamtit ćemo vikend u regiji Alpes-sur-Rohne po odličnome provodu, spontanome druženju, veličanstvenoj atmosferi u prvih 85 minuta utakmice na stadionu Geoffroy Guichard te fascinantnim iskustvima s Hyundaijima koji su nas tako dobro i vjerno služili tijekom 2500 kilometara dugog putovanja. Hrvatska nogometna vrsta briljirala je sve do ekscesa huligana. Na kraju je i rezultat 2 naprema 2 bio sasvim prihvatljiv, s obzirom na nelagodu i ponižavajuće ponašanje njih jednako tridesetak.

Družina nagrađenih čitatelja, skupljena širom Hrvatske, veselila se dobrim vibracijama, a ni rezultati koje su polučili Hyundaiji nisu ih ostavili nijemima. Tri turbodizelske Elantre 1,6 sa 136 konja trošile su prosječno 5,3, 5,4 i 5,5 litara. Na povratku u Zagreb Vladimir Morić, kojemu smo povjerili najštedljiviju Elantru, hladno mi je dobacio kako bi njegova limuzina trošila i dva decilitra manje da me nije morao pratiti. Kako to mislite Moriću, upitao sam ga, a on je uzvratio: Vaša vožnja, Igore, s naglašenim ubrzavanjima, iskakivanjima i uskakivanjima iz kolone, s nepotrebnim kočenjima, razbiijala je idealan ritam karavane! Uh, pomislih, zar će mi čitatelji držati lekcije iz škole dobre i optimalne vožnje, a onda su njegove riječi potvrdili i suvozači mu iz Elantre Marko Krezić iz Dugoga Sela i Milan Hajduković iz Zagreba. Što mi je drugo preostalo nego se pokriti ušima i  pokušati izvaditi na Hyundai i40, koji je pokretao 1,7 litreni dizelski turbak sa 141 KS. 

Limuzina je na kraju puta pokazivala prosječnu potrošnju 6,4 litre, što je za auto dugačak 4,74 metra i težak zamalo 1,8 tona, s troje putnika - odlično. Štoviše, bez zaustavljanja zbog točenja na benzinskoj crpki prevalili smo s i40 1212 kilometara. Dan prije utakmice do čepa smo natočili na Tifonovoj crpki u zagrebačkom Jankomiru svih šest Hyundaija koji su činili karavanu s "odmetnikom", Opel Insignijom 2.0 CDTI sa 170 konja. I limuzina iz Russelsheima bila je spremna na savladavanje bez stajanja iste dionice no njeni putnici nisu. Kako i bi kad je za upravljačem bio Vjekoslav Oršolić, uvoznik popularanoga  HELL-a. Spremnik pun energetskoga napitka i poneka litra votke bili su ozbiljan motiv za česta zastajkivanja šparne Insignije.

Karavanu sam predvodio, a na kraju ju je štitio Goran Vinovrški, jedan od Hyundaijevih čelnika za Hrvatsku, koji me je svako malo bacao iz tračnica, sada već čuvenom rečenicom izrečenom mobitelom: - Igore, stani, prva benzinska mora biti moja! Sva sreća što smo si dali dovoljno vremena za putovanje, jer Goranova skretanja su nas usporavala. OK, ne toliko točenja u njegov superrastrošni benzinac Tucson 1,6 sa 132 konja, koliko zbog natakanja HELL-votkom koktelom dobroga dijela naše družine. I sad bih ja trebao zažmiriti na jedno oko i ne kazati kako je Goranov crossover na putu potrošio ravno 100 litara više goriva nego bilo koji drugi sudionik karavane, da nas je taj pokus s vožnjom benzinca, i to "kutijastoga" oblika, po autocesti stajao gotovo 150 eura! I onda - kako mu vjerovati da je Tucson 1.6 Gdi trošio 7,1 litru! Moš' mislit! Bit' će i više od 10 litara. No to ništa neobično nije za crossover s benzinskim agregatom od 1.6 litre.

Nije ni ono s utakmice bilo ništa manje interesantno, štoviše. Pravo zadovoljstvo bilo je biti uz Vatrene u Francuskoj, jer rijetko se stvori takav pozitivan naboj. Tko zna kako bi naša karavana završila da diktatorski nisam nakon utakmice naredio vozačima Hyundaija da krenu prema hotelu... 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.