Početna Auto 200 pregleda

Atraktivni SUV: Nova Toyota C-HR stigla u Hrvatsku

FOTO: Toyota

Japanski proizvođač sad je obilježio dolazak Toyote C-HR na na naše tržište službenom premijerom održanom u Zagrebu

Iako ovaj automobil možete pronaći u domaćim cjenicima Toyote već neko vrijeme, japanski proizvođač sad je obilježio dolazak Toyote C-HR na na naše tržište službenom premijerom održanom u Zagrebu. Već u prvoj generaciji C-HR je bio poseban model ove marke koji se dosta razlikovao od ostalih SUV-ova  u njihovoj ponudi. Druga generacija nastavlja tim putem s modernim moderan i agresivnim dizanom koji izaziva "WOW efekt" i privlači nove kupce. Naglasak je također na dosta zabave u vožnji.

Author: Toyota foto: Toyota

Kakav je novi C-HR već smo ranije isprobali krajem prošle godine među prvima na svijetu na međunarodnoj prezentaciji ovog automobila, a naše dojmove možete pročitati u tekstu ispod. 

PREMIJERA Vozli smo Toyotu C-HR: Štedljivi šminker različit od drugih Toyota

Nova Toyota C-HR službeno spada u kompaktnu klasu SUV-ova, no po dimenzijama se smješta negdje na pola puta između gradske i kompaktne klase. U Ponudi Toyote se dimenzijama (dužina 436 cm) smjestio između Yarisa Cross i Corolle Cross, iako iako je dosta drugačiji auto od njih, a najbliži konkurenti iz drugih marki su mu primjerice nova Hyundai Kona i Volkswagen T-Roc. Prostranost je na razini koju je za očekivati od auta ovih dimenzija, manja od tipičnih C-SUV-ova, ali dovoljno dobra. Straga će udobno biti i osobama do 190 cm visine, a u prtljažnik stane 388 litara (364 u plug-in hibrid). Za razliku od prethodnog modela nema tolikog subjektivnog osjećaja skučenosti zbog nešto većih staklenih površina i nižih linija bočnih površina.

Author: Toyota foto: Toyota

Novi C-HR je dizajniran u Europi, za Europske kupce i to je jesno vidljivo po njegovim dimenzijama i izgledu. Auto izgleda vrlo atraktivno, nije zanemarena ni aerodinamika, štoviše ona je najbolja u klasi što se dobro odražava na potrošnju goriva. Originalnost se nastavlja i u pogledu izbora boja. Naime, dvobojna varijanta ne znači da drugu boju ima krov već, stražnji dio karoserije iza drugog para vrata i skoro cijeli prednji odbojnik. Upravo takva izvedba je bila izložena na premijeri u Zagrebu, no valja naglasiti da su u ponudi, naravno, i klasične jednobojne varijante. 

Author: Toyota foto: Toyota

I u unutrašnjosti je C-HR vrlo originalan. Kao tipična Toyota ima veliki središnji zaslon, ali i mnogo fizičkih tipki. Infotainment je najnapredniji od svih do sada ugrađenih u neku Toyotu, radi vrlo brzo i ima "kristalno čistu sliku" odličnu grafiku. Digitalni instrumenti  ispred vozača imaju dijagonalu od 12,3 inča, prilagodljivi su i nude četiri različita prikaza. Ambijentalno osvjetljenje u unutrašnjosti može se programirati da bi tijekom dana mijenjalo boje i tako održavalo vozača budnijim i smirenijim, a istodobno služi i kao element upozoravanja na na neke opasne situacije.  Author: Toyota foto: Toyota

Materijali u unutrašnjosti su kvalitetni, kao i završna obrada. Mnogo je i napredne opreme kao što je specijalno dizajnirani JBL audio sustav i panoramski krov koji se automatski zamamljuje po segmentima. Toyota naglašava i puno recikliranih i održivih materijala u unutrašnjosti, koja je potpuno bez materijala životinjskog porijekla. 

Author: Toyota foto: Toyota

U ponudi više nema klasičnog benzinca, svi pogoni su hibridni i potpuno obnovljeni. Osnova je 1,8-litreni hibrid sa snagom sustava od 140 KS. Snažnija varijanta s dvolitrenim benzinskim motorom razvija 198 KS, a moguće ju je dobiti u varijantama s pogonom na prednje i na sve kotače. Najprestižniji pogon je novi plug-in hibrid s 223 KS preuzet iz Priusa koji nudi skoro 70 kilometara čistog električnog dosega.  Najslabiji pogon omogućava ubrzanje do 100 km/h za 9,9 sekundi, a najbolje ubrzava plug-in hibrid koji do 100 km/h stiže za samo 7,4 sekunde. Svi modeli imaju ograničenu maksimalnu brzinu na 180 km/h. Hibridne varijante imaju potrošnju od 4,7 do 4,8 l/100 km po WLTP-u, a plug-in hibrid je deklariran na 0,9 l/100 km, no potrošnja, jasno, ovisi o tome koliko često ćete ga puniti strujom. 

Author: Toyota foto: Toyota

Automobil je  testiran i ugođen i na Nürburgringu. Ima niže težište, manju masu, novi ovjes i nove kočnice i sve je to jako poboljšalo vozna svojstva. Posebna pažnja je posvećena zaštiti od buke, a osim izolacije tu je pomogao i smanjeni broj okretaja motora pri vožnji na autocesti. Udobnosti pomaže i novi inovativni sustav prepoznavanja uzbrdica i nizbrdica i prilagođavanja gasa tome. Na primjer, na uzbrdici nije potrebno jače stisnuti gas da bi se održala konstantna brzina već auto to radi automatski i bez uključenog tempomata.

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Kao što smo na početku spomenuli, nova Toyota CH-R je već nekoliko mjeseci u službenim cjenicima Toyote u Hrvatskoj, a trenutne cijene su od 29.785 za osnovnu izvedbu do 45.811 eura za najskuplji 2.0 hibrid. Plug-in hibrid košta od 38.900 do 49.629 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.