Predviđeni početak prodaje novog A6 Limousine modela u Hrvatskoj je ovaj tjedan, a objavljena je i cijena osnovnog modela
Audi je prije nešto više od mjesec dana predstavio novi A6 Avant, no nama zanimljivija limuzina je još neko vrijeme ostala obavijena velom tajne. Sve do danas kada je ona službeno predstavljena.
Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Ovom premijerom su sve sumnje otklonjene i jasno je da A6 i dalje ostaje tradicionalna limuzina, a ne limuzina s peterim vratima kao novi A5. Tako A6 ima četvera vrata i odvojeni prtljažnik s klasičnim poklopcem. Iza tog poklopca može se spremiti 492 litre prtljage, što je desetak litara manje nego u Avantu. Iako je ovakva varijanta manje praktičnija od Avanta ili rješenja s petim vratima kod A5, tradicionalni kupci A6 više cijene tipičan dizajn limuzine, i Audi ovdje nije htio ništa riskirati.
Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
No za razliku od prethodne generacije, gdje je naglasak bio na oštrim uglatijim linijama, fokus nove generacije je na skladnim ravnijim pločama karoserije što malo doprinosi eleganciji. Automobil je također mnogo aerodinamičniji, jer aerodinamički koeficijent sada iznosi 0,23, što je vrijednost iz svjetskog vrha. Najvažniji elementi za aerodinamiku sprijeda su bočni otvori za usis zraka koji su optimizirani u pogledu oblika i funkcije. Takozvane zračne zavjese postižu bolji protok zraka i daju poslovnoj limuzini snažan
izgled. Nadalje, prednji spojler u prednjem braniku smanjuje podizanje prednje osovine i, zajedno s pločama na podvozju, osigurava kontrolirani protok zraka ispod vozila.
Dynamic photo,
Colour: Firmament blue metallic
Baš kao i prednji kraj, izduženi i blago nagnuti stražnji kraj također odaje prestiž. Dva stražnja svjetla sa svojom preciznom grafikom i neprekidnom svjetlosnom trakom daju novom A6 prepoznatljiv izgled. Poseban oblik stražnjeg kraja također značajno pridonosi aerodinamičnosti vozila. Oštra zakrivljenost poklopca prtljažnika, zajedno sa šupljim utorom ispred njega, stvara optimalnu pregradu. U kombinaciji s velikim, širokim difuzorom, rezultat je idealna ravnoteža između uzgona na stražnjoj osovini i otpora, što poboljšava dinamiku vožnje.
Dynamic photo,
Colour: Firmament blue metallic
Kao i kod Avanta, unutrašnjost A6 je uvelike slična onoj u modelu A5. To znači da opcionalno suvozač ima vlastiti zaslon na kojem može, recimo, gledati video zapise ili upravljati dugim funkcijama Infotainmenta. Za vozača je rezerviran središnji zaslon osjetljiv na dodir u sredini, a također nam je dobro poznata digitalna ploča s instrumentima i ploča s tipkama na vozačevim vratima kojom se, između ostalog upravlja i svjetlima.
Cockpit
Kao i kod Avanta, ponuda motora je za sada vrlo jednostavna, sva benzinca i jedan TDI. Oni nose nazive 2.0 TFSI, 2.0 TDI i 3.0 V6 TFSI. Dvolitreni benzinski i dizelski četverocilindraši razvijaju 204 KS, a 3.0 TFSI benzinski V6 ima 367 KS. Od dostupnih tehnologija Audi ističe opcijski adaptivni zračni ovjes i sustav upravljanja na sve kotače.
Static photo,
Colour: Firmament blue metallic
Novi A6 Limousine proizvodit će se u Neckarsulmu. Predviđeni početak prodaje novog A6 Limousine modela u Hrvatskoj je ovaj tjedan s početnom cijenom od 62.799 eura za osnovni model.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.