Početna Auto 71 pregleda

Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske...

Renault Talisman
Vidi galeriju 1/6
Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske... Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske... Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske... Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske... Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske... Auto s karakterom: Prijetnja Passatu dolazi iz Francuske...

Renault Talisman pokušava biti upečatljiv na klasičan način. Time je ozbiljan konkurent u klasi kojom vladaju Nijemci. Riječ je automobilu s puno karaktera i osobnosti

Francuski pokušaji da se etabliraju u srednjoj ili višoj klasi često su bili vrlo ekstravagantni i neobični. Poput osebujnog i prilično neuspješnog Vel Satisa. Zbog toga je Renault za novi pokušaj u srednjoj klasi odabrao sasvim drugačiji pristup - konzervativni. Talisman je auto klasičnog dizajna, bez previše ekstravagancije, no zato vrlo upečatljiv i napredan, pa su ga mnogi već prozvali - francuskim Passatom.

Renault Talisman | Author: Jurica Galoić/PIXSELL foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Unatoč tom nadimku, francuska limuzina ipak nije kopija njemačkog modela, nego auto s puno karaktera i osobnosti. To podjednako vrijedi za prednji dio s karakterističnim svjetlima, kao i za stražnji dio, na kojemu dominiraju golema stražnja svjetla po kojima je Talisman prepoznatljiv i danju i noću. S dužinom od čak 485 centimetara Talisman nudi zaista obilje prostora u unutrašnjosti. Stražnja klupa je dovoljno velika i za dvometraše, jedini auto u klasi koji ovdje nudi više mjesta je Škoda Superb. Prtljažnik sa 608 litara također je impresivan.

Renault Talisman | Author: Jurica Galoić/PIXSELL foto: Jurica Galoić/PIXSELL

U unutrašnjosti također oduševljava originalan dizajn, kao i fantastično bogata oprema koja je dio top paketa Initiale Paris. Testirani Talisman je kombinacija wellnessa i high techa s masažnim sjedalima, najfinijom kožom, golemim zaslonom s bezbroj funkcija, ozvučenjem dostojnim manje koncertne dvorane... Zapravo, svime što možete zamisliti u jednom luksuznom automobilu cjenovne razine od milijun kuna. Samo što je Talisman osjetno jeftiniji. Užitak u vožnji je također zajamčen.

Renault Talisman | Author: Jurica Galoić/PIXSELL foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Dizelski motor sa 160 KS mogao bi biti i snažniji, no Renault trenutačno nema ništa jače u ponudi. Vrhunsku dinamiku osigurava i vrlo dobar automatski mjenjač s dvije spojke te odličan sustav upravljanja na sve kotače koji pruža bolje skretanje u brze zavoje, ali i bolju okretnost prilikom gradskih manevara. Za individualni doživljaj vožnje brine se i Multisense sustav kojim se može birati između pet programa vožnje - od komfornog ili ekološkog pa do sportskog ili potpuno personaliziranog.

Renault Talisman | Author: Jurica Galoić/PIXSELL foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Osim voznih karakteristika, MultiSense mijenja i ambijentalnu rasvjetu. Cijena je visoka, no ovo je top model, najskuplji Talisman na cjeniku, a gotovo svi konkurenti s približno bogatom opremom bili bi uvjerljivo skuplji. Testirani Renault Talisman Initiale Paris Energy dCi 160 EDC u opremi ima kožom presvučena ventilirana i grijana električno podesiva masažna sjedala, Bose Audio s 13 zvučnika, head up zaslon, alunaplatke 19”...

Tehničke karakteristike
Renault Talisman
masa 1518 kg
dimenzije 485x187x146 cm
obujam 1598 ccm
snaga 118 kW/160 KS  
ubrzanje 9,4 s
najveća brzina 215 km/h
potrošnja 4,4 l/100 km
cijena 289.290 kn (testni model)
283.900 kn (bez doplata)

Komentari 0

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • VitoBH

    Propao Vel Satis, propao Latitude, Lagunu ne proizvode, od Dacije Sandero proizvode sljedećeg Clia, Renault odlazi iz Hrvatske-

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.