Rijetki će žaliti zbog odlaska W12 motora jer novi V8 plug-in hibridni pogon ima 782 KS i 1000 Nm te čini auto mnogo bržim od prethodnika
Četvrta generacija Bentley Flying Spur više nije samo luksuzna limuzina sportskih performansi, već superauto s četvera vrata. Naime, tako tvrtka definira najsnažniju limuzinu u svojoj povijesti, model Flying Spur koji je legendarni W12 motor zamijenio s plug-in hibridom. No rijetki će žaliti zbog toga jer novi V8 plug-in hibridni pogon ima 782 KS i 1000 Nm te čini auto mnogo bržim od prethodnika.
Potrebno je više od letimičnog pogleda kako bi se uočile razlike između novog Bentley Flying Spura i prethodne serije, s kojom dijeli oblik karoserije i dimenzije. Promijenili su se praktički samo maska hladnjaka, odbojnik i stražnji difuzor, kao i dizajn 22-inčnih lakih aluminijskih kotača. Paleta boja eksterijera uključuje 101 nijansu.
Također, revidirano je samo nekoliko detalja u unutrašnjosti novog Bentley Flying Spurs. Uobičajeni luksuzni interijer ostaje skoro isti, a nove značajke uključuju dijamantne prošive i perforacije na sjedalima, dok su tamne kromirane obloge dostupne su na zahtjev. Kombinacija različitih koža, boja, šavova i drva rezultira s ukupno 700 različitih varijacija. Za audiofilske uši također možete birati između tri različita audio sustava s do 2200 W i 19 zvučnika. Prvi put je navedena opcija “Wellness Seating Specification” koja na individualan način masira i klimatizira putnike na četiri sjedala.
Vrhunac modela Bentley Flying Spur je hibridna tehnologija. Snažna kombinacija 4,0-litrenog V8 twin-turbo motora sa 600 KS i dodatnog elektromotora integriranog u 8-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom daje Flying Spuru 782 KS i 1000 Nm okretnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,5 sekundi, a maksimalna brzina još nije otkrivena. Luksuzna limuzina trebala bi moći prijeći 76 kilometara potpuno električno uz najveću brzinu na struju od 140 km/h. Za punjenje je potrebno 2 sata i 45 minuta na punjaču snage 11 kW.
Oprema Bentley Performance Active Chassis, standardna za Flying Spur Speed, uključuje dinamičko upravljanje, upravljanje na četiri kotača, elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem i novu ESP kontrolu. Novost su i amortizeri s dva ventila, koji omogućuju odvojenu kontrolu kompresije i povrata.
Bentley još nije objavio cijene za Flying Spur s novim V8 plug-in hibridom. Prodaja bi trebala započeti do kraja godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.