Veličinom prednje maske želi se dočarati pozicija modela u ponudi bavarskoga proizvođača, a osim toga, takav dizajn omogućuje bolju aerodinamiku ove cestovne krstarice
BMW je početkom godine predstavio osvježenu verziju Serije 7. Promjene nisu bile velike, ali je prednja maska ove limuzine je mnogima bila 'prst u oku'. No za sve mora postojati jasno objašnjenje pa je tako ekipa s YouTube kanala BMWBLOG upitala bavarskoga dizajnera Alexeya Khezu o mnogim rješenjima u njegovu dizajnu.
Prema Khezi, ogromna prednja maska je dizajnirana tako da bi automobil imao veću povezanost s ostalim BMW-ovim modelima, jer se njome želi dočarati pozicija modela u ponudi bavarskog aproizvođača. Dakle, čim je automobil veći i luksuzniji, imat će i veću prednju masku. Zato modeli poput Serije 1 i Serije 2 imaju male 'bubrege', a modeli poput Serije 7 i X7 imaju ogromne 'bubrege'.
Dizajner tvrdi kako je to omogućio da se ukloni 'ružna' crna mrežica kakvu je imala Serija 7 prije redizajna te da automobil dobiva na eleganciji i ljepoti. 'Donji dio prednjeg odbojnika sada nije samo jednako obojen kao ostatak karoserije, nego i stvara bolju aerodinamiku', rekao je Kheza. Čini se kako upravo dio koji mnogi obožavatelji BMW-a najviše mrze zapravo ima odličnu ulogu pa vjerujemo da će i kupci biti razumni prilikom odabira.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
morenocro
makka
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.